Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو نماینده مازندران به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشنبه ۶ آذر برگزار خواهد شد که در این روز تیم‌ها در شهرهای مختلف کشور به مصاف هم خواهند رفت.


در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران نماینده شایسته استان در بندر ماهشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان نکونام که با ۱۴ بازی و ۲۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و جزو تیم‌های مدعی صعود هستند، باید به مصاف ماهشهری بروند که با ۱۴ بازی و ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

شاگردان جواد نکونام در سه هفته گذشته در برابر ملوان به تساوی بدون گل دست یافتند و در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری تبریز نیز به تساوی بدون گل رسیدند و راه‌آهن را در خانه با یک گل شکست دادند.

شاگردان نکونام در سه هفته گذشته کمترین گل زده و کمترین گل خورده را داشتند و در این دیدار به امید این هستند تا تغییری در روند بازی‌هایشان ایجاد کنند.

اما ماهشهری‌ها که تقریبا جزو تیم‌های انتهای جدولی به حساب می‌آیند، در سه هفته گذشته خودشان، در تبریز به ماشین‌سازی دو بر یک باختند و در ماهشهر برابر ایران جوان یک بر صفر شکست خوردند و در هفته گذشته در دیداری خارج از خانه برابر آلومینوم اراک دو بر یک شکست خوردند و بعد از سه هفته ناکامی این هفته به مصاف شاگردان با انگیزه جواد نکونام خواهند رفت.

خونه به خونه ۵ برد، ۷ تساوی و دو باخت در کارنامه خودش در این ۱۴ بازی صورت گرفته دارد و فردا برای کسب پیروزی و رسیدن به جایگاهی بهتر در میان تیم‌های بالانشین تلاش خواهد کرد.

گفتنی است، این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ماهشهر برگزار خواهد شد.

بازگشت محمودخان به وطن

در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ برتر میهمان تیم رده دومی نساجی مازندران است.

نفت آنقدر امتیاز جمع کرده که اگر دو هفته متوالی هم بازنده شود، بازهم صدرنشین باقی می‌ماند اما این مساله دلیل نمی‌شود که محمود فکری از حالا خود را فاتح لیگ یک بداند.

قطعا شاگردان فکری در قائمشهر هم برای برد به میدان خواهند رفت زیرا در صورت پیروزی می‌توانند دو هفته قبل از پایان مسابقات، قهرمان نیم فصل شوند. فکری در گذشته در نساجی هم مربیگری کرده است و برای این مسابقه مقابل همشهریان خود قرار می‌گیرد.

نساجی پیش از این بازی دو باخت متوالی داشته و شاگردان مهدی پاشازاده باید در بازی خانگی ناکامی‌ خود را جبران کنند. تقابل پاشازاده و فکری دو مربی استقلالی که در گذشته کاپیتان این تیم بزرگ هم بوده‌اند قابل توجه خواهد بود.

نساجی اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد ممکن است تا رده چهارم جدول سقوط کند ولی پیروزی نفت مسجدسلیمان به معنی قهرمانی نیم فصل نفت خواهد بود و برای فکری یک اتفاق خوشایند است که در شهر مادری‌اش قهرمان نیم فصل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمز‌ها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند. فاصله با آرسنال صدرنشین سه امتیاز بود و سیتی نیز با یک بازی کمتر، دو امتیاز بیشتر از قرمز‌ها داشت.

در ده دقیقه ابتدایی کار متعادل دنبال شد و لیورپول اندکی برتری محسوسی داشت. در دقیقه ۱۰ لوئیز دیاز در یک صحنه درخواست پنالتی داشت، ولی داور بی توجه عبور کرد.

یک دقیقه بعد اولین خطر جدی بازی را لیورپول خلق کرد. روی ارسال رابرتسون برای خاکپو او روی توپ اثر گذاشت تا در تیر دوم برای الیوت فرصت خوبی فراهم شود، ولی ضربه او با دخالت مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد بوون روی یک ضربه کرنر پاسخ لیورپول را داد، ولی میزبان هم نتوانست در این صحنه به گل برسد. بوون در دقیقه ۱۴ شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد، ولی ضربه او را آلیسون بلوکه کرد.

اما در دقیقه ۲۷ صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه وستهم شاهد بودیم. برخورد توپ به دست بازیکن وستهم به وضوح پنالتی بود، ولی بعد از بررسی VAR تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید دیاز تایید شد.

بازی در دست لیورپول بود و این تیم کنترل ۷۵ درصدی بر میدان داشت. در دقیقه ۴۰ شوت دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد و سه دقیقه بعد وستهم به گل رسید.

روی ارسال کرنر کودوس، جرد بوون با یک ضربه سر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و وستهم را پیروز روانه رختکن کند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول بازی را برابر کرد.

دیاز از سمت چپ حرکت کرد و خودش را به محوطه جریمه رساند. پاس او به اندی رابرتسون و ضربه پای چپ او گل تساوی را برای میهمان به همراه داشت.

لیورپول برای زدن گل دوم فشار خود را بیشتر کرد و میزبان نیز در فکر ضدحمله بود.

بعد از چند موقعیت نصف و نیمه، لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل رسید. روی ارسال کرنر، توپ روی تیر دوم به خاکپو رسید و ضربه او بعد از برخورد به توماس سوچک وارد دروازه شد تا لیورپول با یک گل به خودی پیش بیفتد.

لیورپول بازهم هجومی کار می‌کرد و دو بار با ضربات دیاز و مک الیستر تا آستانه زدن گل پیش رفت، ولی هر بار آرئولا مانع شد.

بازی در دست لیورپول بود، ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه ۷۷ روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد.

لیورپول در دقیقه ۸۸ این شانس را داشت تا به گل سوم برد، ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت.

در ۵ دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی ۲-۲ مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمز‌ها را از قهرمانی دورتر کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی