Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دفاعی استقلال با بازگشت به میادین بعد از مصدومیت طولانی شرایط این تیم را کاملا تغییر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی بعد از حدود ۵ ماه مبارزه با مصدومیت که به دلیل پارگی عضله زیر شکم اتفاق افتاد و منجر به عمل جراحی شد، در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر وارد زمین شد، بازی که در نهایت منجر به پایان کار علیرضا منصوریان در استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی در بازی با سپیدرود رشت هم که با پیروزی دو بر یک استقلال همراه شد در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد اما از بازی با فولاد که اولین بازی شفر روی نیمکت استقلال بود به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در این مدت شرایط آبی ها در کارهای تهاجمی کاملا متحول شده است.

استقلال که تا قبل از بازی با فولاد در هشت بازی ۸ گل دریافت کرده بود از زمان حضور امید ابراهیمی در ۵ بازی تنها یک گل دریافت کرده است تا آبی ها به همراه پیکان و بعد از پرسپولیس صاحب دومین خط دفاع خوب لیگ برتر بشوند.

نکته مهم این است که استقلال از بعد از بازگشت امید ابراهیمی تنها در یک بازی شکست خورده است که آن یک بازی هم بازی با پرسپولیس بود که آبی ها روی یک ضربه پنالتی دروازه شان باز شد.

در این بین عده ای اعتقاد دارند چون امید ابراهیمی گل نمی زند افت کرده است اما او در این فصل نقشش تغییر کرده است و با تصمیم شفر حق شرکت در حملات را ندارد و باید بازیسازی را از عقب زمین آغاز کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان