Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصادمقاومتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت : امسال برای ۳۲۲ نفر با اجرای طرح اقتصادمقاومتی در این شهرستان شغل ایجاد شد .


میرزایی افزود : از این تعداد ۳۱ نفراز مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ۵۳ نفرنیز از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه ای پس از کسب آموزش برای گرفتن تسهیلات معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۳۶ نفر نیز از طریق راه اندازی کارگاه های تولیدی تحت پوشش کمیته امداد، ۱۴۷ نفر دیگر به واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی ، ۸ نفربه حوزه گردشگری و ۳نفر نفر در بخش شیلات و آبزیان مشغول کار شده اند .


میرزایی افزود: ۳۲ طرح جدیدو ۱۵۵ پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی و روستای بدون بیکار در دست بررسی است .


فرماندار بندرگز نیز در انتها به اعتبار۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی تخصیص یافته این شهرستان اشاره کرد و از جوانان جویای کار خواست تا با شرکت در برنامه های آموزشی و توانمندسازی و ارائه طرح های اشتغالزایی از این تسهیلات بهره مند شوند.


این نمایشگاه نیز با حضور فرماندار ،فرمانده سپاه بندرگز سرهنگ ابطحی و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح وتا ۸ آذر ماه دایر است.


انتهای پیام /گ

 

۳۲۲ مورد اشتغال در راستای طرح های اقتصادمقاومتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت

مهدی نقدی، فرماندار شفت همزمان با آغاز کشت برنج در شالیزار‌های این شهرستان از ۲ مجموعه بانک نشاء گلخانه‌ای و سنتی در روستای لَختَکی بازدید کرد.

او با بیان اینکه شهرستان شفت دارای ۷ بانک نشاء برنج است، گفت: در نظر داریم در آینده نزدیک با حمایت آن را به سقف ۱۰ واحد برسانیم.

فرماندار شفت تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان به صورت مکانیزه نشا می‌شوند و همچنین بیش از ۱۱۰ دستگاه نشاکار در فصل کشت برنج در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

محمدرضا یوسف نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شفت هم در این بازدید حمایت و ترغیب کشاورزان به ایجاد بانک نشاء برنج را از مهمترین برنامه‌های این اداره اعلام کرد.

به گفته او، کشت مکانیزه برنج ضمن اینکه از لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه است باعث بالا رفتن میزان تولید نیز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شفت افزود: کاهش سختی کار، صرفه جویی در وقت و انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش محصول، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های تولید و تهیه نشاء سالم و عاری از افت و بیماری از مهمترین مزایای کشت مکانیزه برنج است.

شهرستان شفت در ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت