Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند و این باز نیز طبق روال معمول یک مجری زن، در زوج مجریان مراسم قرعه کشی حضور دارد. در این خبر تصویری از کامنت هواداران ایرانی فوتبال در اینستاگرام مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه را می بینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهار سال پیش و مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل بدلیل پوشش نامناسب مجری زن آن برنامه و حذف بسیاری از تصاویر دریافتی توسط ناظران صداوسیما، جنجال بزرگی در رسانه های اجتماعی ایران شکل گرفت و چندده هزار نفر در فضای مجازی به صفحه مجری زن آن برنامه حمله و اقدام به فحاشی کردند!

حالا با گذشت چهارسال بار دیگر این نگرانی برای مردم علاقمند به فوتبال وجود دارد که باز هم بخاطر مشکل مشابه نتوانند یکی از جذاب ترین بخش های حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری را نتوانند تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دوست ندارند بخش های عمده ای از مراسم قرعه کشی جام جهانـی ۲۰۱۸ را بخاطر پوشش اجراکننده زن از دست بدهند.

در این خبر تصویری از کامنت هواداران ایرانی فوتبال در اینستاگرام مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانـی روسیه را می بینید.

حالا هم ماریا کوماندنایا به عنوان مجری قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شده که نگرانی هایی ایجاد کرده است هرچند هوای این هفته ها در روسیه به شدت سرد شده است و با دمای هوا در برزیل چهارسال گذشته کاملا متفاوت است.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • ویدیو کامنت| کاکائو معضل جهانی شد!
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است