Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح اقدام پژوهی امسال نیز معلمان این ناحیه با کسب رتبه اول و دوم استان البرز به مرحله کشوری راه یافتند.
وی اظهار کرد: در مرحله استانی معلم پژوهنده ، 27 طرح پژوهشی از معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در البرز برتر شناخته شد.
وی بیان کرد: اقدام پژوهی سارا هادیان و نسرین عظیمی راد از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به مرحله کشوری راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد آور شد: آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با 27 طرح برتر پژوهشی در بخش معلمان رتبه اول استان را از آن خود کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با اشاره به اینکه در استان 81 طرح پژوهشی رتبه برتر را به دست آوردند، خاطر نشان کرد: 27 طرح از مجموع این طرح ها مربوط به معلمان این ناحیه است.
یعقوبی تصریح کرد: رتبه اول معلم پژوهنده را سارا هادیان از آموزشگاه حجاب و رتبه دوم را نسرین عظیمی راد از آموزشگاه شهدای اسلام آباد در مرحله استانی کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته آموزش و پرورش ناحیه یک کرج معاون پژوهش نداشته است ، تاکید کرد: این افتخار به همت معلمان پژوهشگر در مدارس و کارشناس این حوزه که فرحناز گنجیان نام دارد برای این ناحیه رقم خورده است.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد