Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان، گفت: رزمی‌کاران شهرضا عناوین برتر مسابقات جام شهید همت در بخشهای هنرهای نمایشی، فایت و رقابتهای رینگی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ محمدرضا مناقبی شامگاه یکشنبه، در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات فایت رنجر قهرمانی استان اصفهان که در سالن شهید طحانی شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: این دور از مسابقات در سبک نینجا رنجر برای اولین بار در استان اصفهان، به مناسبت هفته بسیج و با نام جام شهید همت در دو استایل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری بخش فایت این مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان، عنوان کرد: در این بخش مسابقات رده سنی بزرگسالان و جوانان بر روی رینگ و مسابقات رده سنی نوجوانان بر روی تاتامی با حضور ۱۲۰ ورزشکار از شهرهای مختلف استان اصفهان برگزار شد.

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان در تشریح نتایج به دست آمده در بخش فایت این رقابتها، عنوان کرد: در رده نوجوانان این بخش تیمهای شهرضا اصفهان و هرند به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

مناقبی ادامه داد: در مجموع سه رده سنی در بخش فایت این رقابتها شهرضا با ۱۴طلا،۱۴نقره و ۱۹برنز عنوان اول، تیم اصفهان با ۱۱طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز عنوان دوم و هرند با دو برنز عنوان سوم را کسب کردند.

وی گفت: استایل هنرهای نمایشی این رقابتها در چهار رده سنی و با حضور ۱۲۸ ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

 

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان، در ادامه درخصوص عناوین کسب شده در بخش هنرهای نمایشی این مسابقات، بیان کرد: در رده نوجوانان این بخش شهرضا، هرند و بهارستان عنوان اول تا سوم، در رده سنی جوانان هرند، شهرضا و نجف آباد عنوان‌های اول تا سوم و در رده بزرگسالان نیز شهرضا، هرند و اصفهان عنوان‌ای اول تا سوم را کسب کردند.

مناقبی در تشریح جدول رده بندی سه گروه سنی بخش هنرهای نمایشی این رقابتها، اظهار کرد: در این بخش تیم شهرضا با کسب ۱۴ طلا، ۱۳نقره و پنج برنز در جایگاه اول، تیم هرند با کسب شش طلا، سه نقره و سه برنز در جایگاه دوم، تیم اصفهان با پنج برنز در جایگاه سوم و تیم نجف آباد با سه برنز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

 

وی گفت: در بخش رقابتهای رینگی این دور از رقابتها و در رده جوانان تیمهای شهرضا، اصفهان و هرند به ترتیب عناوین اول  تا سوم و در رده بزرگسالان تیمهای اصفهان و شهرضا به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان، با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار بر روی رینگ در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و دو تاتامی دیگر برگزار شد اظهار کرد: هیئت ورزشهای رزمی استان، اداره ورزش و جوانان شهرضا، جمعیت هلال احمر شهرستان، سبک نینجا رنجر استان اصفهان و مربی و ورزشکاران باشگاه اتحاد تریلر در برگزاری این مسابقات همکاری کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا