Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازنردان بهه نقل از مهر، محمد امینی بعدازظهر یکشنبه پنجم آذرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره بسیج اساتید در استان اظهار داشت: این جشنواره مدیون افکار بسیجی است که در راستای حوزه اقتصاد مقاومتی برای رفاه حال استان‌ها و تولید ثروت از طریق پژوهش در دانشگاه‌های استان مازندران در قالب صنعت شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه در این جشنواره برخلاف دیگر جشنواره‌ها فراخوان مقاله وجود نداشت: افزود: فراخوان ثبت مدارک در طول سه سال گذشته وجود داشت و معیار تمام دانشگاه‌های استان مازندران قرار گرفته است.
امینی با بیان اینکه فعالیت‌ها در قالب چهار محور درخواست شده، افزود: در محور اول، آثار برجسته پژوهشی در چهار زیرگروه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و علوم انسانی مبنای بررسی عملکردهای پژوهشی و برمبنای آیین نامه ارتقای وزراتخانه صورت گرفته است و نمره براساس سند یکسان صورت گرفته است.
مسئول علمی این جشنواره افزود: برای ارزیابی پرونده‌ها در کارگروه‌های مختلف از اعضای هیئت علمی منتسب به هر کار گروه انتخاب شده است.
وی ادامه داد: در راستای تحقق هدفمند کردن جشنواره آتی، چهارکارگاه آموزشی را مبنای کار قرار دادیم؛ تحت این عنوان که "چه چالش‌هایی در استان وجود دارد" تا شاید بتوانیم با واکاوی و پژوهش مسئله پسماند را حل کنیم و با بکار گرفتن صنایع تبدیلی و بازچرخانی و دیگر صنایع، این معضل را به فرصتی برای اشتغال‌زایی و سرمایه در جامعه تبدیل کنیم.
امینی، محور دوم را فناوری نانو در محیط زیست نام برد و افزود: هرچند ما در استانی با مسئله خوب محیط زیست به سر می‌بریم ولی به علت بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی در استان این امکان را نداریم تا پسماند را مانند مناطق مرکزی کشور دفن کنیم و اگر به این مسله پرداخته نشود، آلودگی آب و هوا و خاک گریبانگیر خواهدشد و لازم است که در چند سال آینده با تکنولوژی جدید این مشکل را برطرف سازیم.
وی با اشاره به پدیده‌های زیست محیطی در بحران آب کشاورزی در چند سال اخیر، اظهار داشت: بحران آب و امنیت غذایی، سومین کارگاه آموزشی این جشنواره خواهد بود که با توجه به کمی بارش در سال‌های اخیر می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورد.
مسئول علمی جشنواره گفت: چهارمین محور این کارگاه‌ها، اخلاق حرفه‌ای موضوعی در پژوهش است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
امینی با تأکید بر اینکه مشکلات فعلی و آتی باید در دانشگاه‌ها بیان تا چالش‌ها بررسی شود، افزود: هزینه‌های هنگفتی که صرف پایان‌نامه‌ها می‌شود باید در راستای کمک به جامعه صورت بگیرد.
https://www.mehrnews.com/news/4155563/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی و گرامیداشت رحیم علی آبادی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل در حال برگزاریست. 
اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل همتی ۲- امیر خزایی ۳- محسن حنفی و فرید صفری ۵- امیرمحمد حاجی وند و رامی باسم کرومی (عراق) ۷- رضا شهبازی ۸- حمیدرضا اسکندری ۹- پویا سلطان پور ۱۰- بنیامین خزلی
۵۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل کرمی ۲- کیارش احمدی ۳- محمدرضا پرونده و عرفان بخت آور ۵- ژوسلان بالتابای (قزاقستان) و کارو احمدی ۷- حسین میرآقایی ۸- مهرداد اسدی ۹- محمدصادق زمانی ۱۰- امیرمهدی شاداب
۶۰ کیلوگرم: ۱- آرتین لفوتی ۲- امیررضا ذکریائی ۳- میرمحمدباقر عزیزی و مصطفی حسینوند ۵- ایلیا علی خانی و ابوالفضل ضیغمی ۷- معراج مهمدی ۸- ابوالفضل زارع ۹- سید عرشیا حسینی ۱۰- طا‌ها پورصفری
۷۱ کیلوگرم ۱- محمدرضا بختی ۲- ابوالفضل موافق ۳- پوریا حسن زاده و طا‌ها نوری ۵- آریا اندیشه و امیرمحمد اسدی زاده ۷- متین ابدالی ۸- محمدقاسم عباس (عراق) ۹- داویت سارگاسیان (ارمنستان) ۱۰- سید ارشد حسینی
۹۲ کیلوگرم: ۱- عرشیا میرزاجانی ۲- علی جانی خلیفه ۳- امیرعباس پناهی و امیرارسلان محمدی ۵- ضرغام حسین علی (عراق) و ابوالفضل علیان تابش ۷- محمدامین ابوالحسنی ۸- امیرحسین انصاری ۹- امیرابوالفضل لطفی ۱۰- محمدحسین اصلانی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی