Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، به منظور بررسی نحوه سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کولوبریس هلند در استان کرمان نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان برگزار و پس از بحث و بررسی موارد مطروحه، تصمیمات لازم اخذ شد.
در این نشست در زمینه پروژه های مختلف تربیت بدنی از جمله 'تکمیل ورزشگاه امام علی (ع)' و 'مجموعه استادیوم المپیک' کرمان مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع احداث نیروگاه های خورشیدی جمعا به میزان 200 مگاوات در نقاط مختلف استان کرمان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد توافق قرار گرفت.
همچنین در خصوص سرمایه گذاری و اجرای شبکه ها و تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای کرمان، سیرجان و زرند به ترتیب با حجم های هزار و 50 لیتر بر ثانیه، 360 لیتر بر ثانیه و 190 لیتر بر ثانیه توافق شد.
در ادامه نیز اجرای شبکه ها و تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بم به میزان 300 لیتر بر ثانیه، شهربابک به میزان 120 لیتر بر ثانیه و رفسنجان به میزان 400 لیتر بر ثانیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این نشست ضمن بررسی پروژه های گردشگری استان، اجرای 2 هتل پنج ستاره 140 تختخوابی در شهرهای کرمان و رفسنجان مورد توافق کلی قرار گرفت.
در زمینه پروژه های منطقه ای نیز پروژه خط دوم انتقال آب از سرشاخه های کارون، مجتمع گردشگری خروجی تونل در منطقه گلزار، مجتمع گردشگری بند انحرافی جیرفت و نیروگاه برق آبی سد نرماشیر و خط انتقال آن نیز توافقاتی صورت گرفت.
توافق در مورد پروژه های شهرداری کرمان، پروژه تفکیک و بازیافت زباله، پروژه قلاع دختر و اردشیر از دیگر موضوعات این نشست بود.
بدیهی است عملیاتی شدن پروژه های مذکور و تحقق آنها منوط به انجام کارهای کارشناسی مربوطه و انعقاد تفاهم نامه ها بر اساس نتایج کارشناسی است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز