Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،   محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان  در جلسه هم‌اندیشی پروژه کاداستر اراضی ملی جنوب کرمان گفت : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این منطقه در راستای آموزش بهره‌برداران، آتش‌سوزی، تخریب و تصرف و غیره، کارگروه اجرایی تحقق جامع امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: معاونت حفاظت و امور اراضی به عنوان رئیس، فرمانده یگان حفاظت به عنوان دبیر و سه کارشناس معین برای هفت شهرستان اعضای این کارگروه هستند که با وجود کمبود اعتبارات تاکنون توانسته است به خوبی عمل کند و دستاوردهای چشمگیری داشته باشد، همچنین بانک اطلاعات جامع زمین جنوب کرمان کاملاً به‌روز و آنلاین است.

کردستانی با بیان اینکه نخستین اداره کلی هستیم که جشن ممیزی و کاداستر اراضی را پایان سال جاری در سطح کشور برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: ما در سال جاری در حال پالایش قراردادهای حفاظت مشارکتی هستیم، اما کل منطقه جنوب کرمان زیر پوشش این قرارداد است که عملکرد بسیار خوبی داشته است و در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث تخریب، تصرف و آتش‌سوزی بیش از 95 درصد کاهش داشتیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اینکه ماهانه جلسه جمع‌بندی پیشرفت فیزیکی طرح هفت برگزار می‌شود، گفت: در تنظیم برگ تشخیص باید تلاش مضاعفی صورت گیرد که حقی از مردم ضایع نشود، اگر این کار به خوبی انجام گیرد، اعتراض مردم کاهش و از حجم پرونده‌ها در دادگاه‌ها کاسته می‌شود با این حال تاکنون این برگ بر اساس عدالت تنظیم شده است.

مهندس حسین مرادکریمی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سه طرح هفت، حامی و یک بزرگتر از چهار همواره در این مجموعه حائز اهمیت بوده است، افزود: تاکنون برای 3 میلیون و 194 هزار و 39 هکتار از اراضی ملی سند مالکیت تک‌برگ و در مجموع برای 3 میلیون و 293 هزار و 217 هکتار سند مالکیت تک‌برگ و دفترچه‌ای اخذ شده است.
انتهای پیام /ی

پایان امسال جشن ممیزی اراضی و کاداستر در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت