Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی از سوی شهردار منطقه۲۱، سرپرست معاونت شهرسازی، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و رئیس سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منطقه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ی شورای معاونین این منطقه که باحضور شهردار، قائم مقام، معاونین  و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد، طی احکامی جداگانه مهناز استقامتی در سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، سیاوش زابلی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، رضا عابدینی در سمت سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی و علیرضا ربیعی به عنوان رئیس سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این منطقه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی در این جلسه با تاکید ویژه بر اینکه انتخاب مدیران شایسته از بدنه شهرداری تهران، ارتقای جایگاه سازمانی نیروهای شایسته، آشنایی مدیران جدید با ویژگی های منحصربفرد منطقه۲۱ و دارا بودن سابقه کاری مرتبط با سمت های فعلی از عوامل اصلی در انتخاب این افراد بوده است، گفت: تغییرات سازمانی موجب رشد و تعالی، نوآوری و خلاقیت برای سازمان می شود و چشم انداز فکری و دیدگاه های افراد را سازنده تر می کند. 

شهردار منطقه۲۱ با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به عنوان اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری، افزود: ما به عنوان خدمت گزاران شهروندان در منطقه۲۱ به نوعی امانت دار آنان هستیم و می بایست در تحقق شعار "تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی" بیش از پیش تلاش کنیم.

در خاتمه این جلسه؛ از زحمات سید حمید موسوی معاون پیشین شهرسازی و معماری، محمد بیدشکی معاون پیشین امور شهری و محیط زیست، مجتبی پورخیز معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه شهری و رسول منتظری رئیس پیشین سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی طی دوران مدیریت شان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است، سرکار خانم مهناز استقامتی که به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه۲۱ منصوب شده پیش از این رئیس اداره طرح تفصیلی این منطقه بوده و آقای سیاوش زابلی نیز که به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ انتخاب شده پیش از این جایگاه رئیس اداره خدمات شهری ورودی غربی پایتخت را عهده دار بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند. این نخستین تغییر در باشگاه استقلال از زمان روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس است.

یک مقام مسوول در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت که تا زمان تعیین مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه خواهد بود.

کد خبر 6094718

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد