Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورایعالی برنامه ریزی شهرداری اصفهان مروری بر سیاست ها و راهبردهای حوزه خدمات شهری صورت گرفت

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جلسه شورایعالی برنامه ریزی شهرداری اصفهان با حضور قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، معاون خدمات شهری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، نصیر ملت عضو شورای شهر اصفهان و تنی چند از روسای سازمان ها و مدیران شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مروری بر سیاست ها و راهبردهای حوزه خدمات شهری و سازمان های وابسته در سال ۹۶ صورت گرفت و برنامه های این حوزه برای سال ۹۷ و اصفهان ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان پیرامون این جلسه اظهار کرد: هدف جلسه شورایعالی برنامه ریزی در ایستگاه اول این است که فرایند برنامه و بودجه سال ۹۷، سیاست ها، احکام برنامه و شاخص های اصفهان ۱۴۰۰ را بازنگری کرده و بر اساس این شاخص ها وارد ایستگاه دوم که همان تعریف پروژه ها و اقدامات است شود و در ایستگاه سوم تخصیص منابع را در دستور کار قرار دهد.

سعید فردانی با بیان اینکه از لحاظ کیفیت بهترین جلسات را در سال جاری برگزار کردیم، تصریح کرد: سطح تصمیم گیری در این جلسات بسیار خوب بوده که نشان می دهد شهرداری قصد دارد برای اجرای هر برنامه و پروژه ای تصمیمات خود را با تفکر و برنامه ریزی انجام دهد.

وی با بیان اینکه مصوبات جلسه شورایعالی برنامه ریزی به سمتی رفت که سیاست گذاری های بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: اولویت بندی موضوعات برای اجرای پروژه ها در مناطق مختلف شهرداری نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که مطرح شد.

وی با بیان اینکه سعی بر این داریم که شهرداری در سطح ستاد جهت گیری های سال آینده را مشخص کند، اضافه کرد: در گام بعدی ستاد شهرداری با مناطق و سازمان های خود روی موضوع پروژه ها ورود می کند که در صورت وقوع این اتفاق می توانیم تخصیص منابع و پیامدهای خوبی را با توجه به کاهش درآمدها و شرایط بد اقتصادی داشته باشیم.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان چند موضوع کلیدی در حوزه خدمات شهری را که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت مورد تاکید قرار داد و افزود: عمده موارد مطرح شده در این نشست موضوع فضای سبز، مادی ها و انهار، موضوع آب و پساب، موضوع ایمنی تاسیسات و مدیریت انرژی و مشاغل مزاحم بود.

وی با اشاره به موضوع فضای سبز، گفت: در این جلسه بررسی شد که به چه میزان توسعه فضای سبز و چه نوعی از فضای سبز را داشته باشیم و سرانه فضای سبز موجود با وجود محدودیت های منابع آبی و حرکت به سمت توسعه مناطق تفرجگاهی برای شهروندان چگونه حفظ شود.

فردانی استفاده بهینه از منابع آب و پساب را یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه شورایعالی برنامه ریزی شهرداری اصفهان ذکر کرد و افزود: در این قسمت برنامه ریزی خود را بر اساس حرکت به سمت مدیریت بهره ور منابع آبی، کاشت گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی و استفاده از پساب به عنوان جایگزین آب قرار دادیم.

وی با اشاره به موضوع مادی ها و انهار شهر اصفهان خاطرنشان ساخت: در این موضوع قرار شد با رویکرد باززنده سازی و اصلاح مادی ها و انهار وارد شویم تا محرک توسعه بافت و حضورپذیری بیشتر شهروندان محله در مسیر مادی ها باشد.

گفتنی است شهردار اصفهان نیز در این نشست دستورات و پیگیری های لازم را پیرامون بخش های مختلف معاونت خدمات شهری ارائه کرد که مقرر شد این دستورات و برنامه ها هر چه سریعتر برای بهبود عملکرد معاونت خدمات شهری و سازمان های وابسته به آن دنبال شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد