Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی از سوی شهردار منطقه۲۱، "مهناز استقامتی" در سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، "سیاوش زابلی" به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، "رضا عابدینی" در سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و "علیرضا ربیعی" به عنوان رئیس سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این منطقه منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در جلسه شورای معاونین این منطقه که باحضور شهردار، قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد، طی احکامی جداگانه "مهناز استقامتی" در سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، "سیاوش زابلی" به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، "رضا عابدینی" در سمت سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی و "علیرضا ربیعی" به عنوان رئیس سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این منطقه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی در این جلسه با تاکید ویژه بر اینکه انتخاب مدیران شایسته از بدنه شهرداری تهران، ارتقای جایگاه سازمانی نیروهای شایسته، آشنایی مدیران جدید با ویژگی های منحصربفرد منطقه ۲۱ و دارا بودن سابقه کاری مرتبط با سمت های فعلی از عوامل اصلی در انتخاب این افراد بوده است، گفت: تغییرات سازمانی موجب رشد و تعالی، نوآوری و خلاقیت برای سازمان می شود و چشم انداز فکری و دیدگاه های افراد را سازنده تر می کند.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به عنوان اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری، افزود: ما به عنوان خدمت گزاران شهروندان در منطقه ۲۱ به نوعی امانت‌دار آنان هستیم و می بایست در تحقق شعار "تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی" بیش از پیش تلاش کنیم.

در خاتمه این جلسه؛ از زحمات سید حمید موسوی معاون پیشین شهرسازی و معماری، محمد بیدشکی معاون پیشین امور شهری و محیط زیست، مجتبی پورخیز معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه شهری و رسول منتظری رئیس پیشین سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی طی دوران مدیریت شان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

لازم به‌ذکر است، سرکار خانم مهناز استقامتی که به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه منصوب شده اند، پیش از این رئیس اداره طرح تفصیلی این منطقه بوده و آقای سیاوش زابلی نیز که به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه انتخاب شده‌اند، پیش از این جایگاه، رئیس اداره خدمات شهری ورودی غربی پایتخت را عهده دار بوده‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران