Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص استعفای محمدعلی تراکشوند از باشگاه پرسپولیس، رد پای یک هوادار متمول در این باشگاه، شرایط سرخپوشان بعد از رفتن طاهری و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد استعفای ترکاشوند صحبت کنید.

من از شما شنیدم که این اتفاق رخ داده و نمی‌دانم ماجرا چیست.

*ترکاشوند در اینستاگرامش اعلام استعفا کرده و نوشته بعد از دوران طاهری و به‌وجود آمدن بحران‌ها از پرسپولیس استعفا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران؟! باشگاه هیچ بحرانی ندارد و این ادعای درستی نیست. البته باید ببینیم چه کسی این ادعا را کرده و از دید او بحران یعنی چه اما باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد.

*از گوشه و کنار شنیده می‌شود که یکی از هواداران متمول قرار است دوباره به باشگاه پرسپولیس برگردد این شایعه جدی است؟

من تا امروز نه این شخص را دیده‌ام و نه صحبتی با او کردم و نه می‌دانم تز فکری‌اش چیست. به خاطر همین در موردش اظهار نظری نمی‌کنم و واقعاً هیچ اطلاعاتی از او ندارم.

*حمایت بازیکنان و حتی گرشاسبی از این هوادار، این شایعه را به وجود آورده که دوباره قرار است این شخص به باشگاه پرسپولیس برگردد. حتی شایعه شده این شخص به بازیکنان برانکو و باشگاه قول داده در بحث تمدید قراردادها از نظر مالی کمک کند.

مسلماً هستند کسانی که به پرسپولیس علاقه دارند و علاقه آنها هم قابل احترام است. ما هم دنبال این هستیم تا حامیان ویژه باشگاه را شناسایی کنیم و ببینیم وضعیتشان چطور است. اما مسئله مهم اینجاست که باید ببینیم این افراد در قبال حمایت چه چیزی می‌خواهند برداشت کنند؟ این مهمترین مسئله‌ای است که باید به آن رسیدگی شود.

*این روزها شنیده شده که قرار است در بدنه هیئت مدیره پرسپولیس هم تغییراتی ایجاد شود و یکی دونفری از هیئت مدیره جدا شوند.

هیچ صحبتی در این خصوص نشده فقط قرار است از طرف وزیر ورزش یک نفر به عنوان جانشین طاهری در هیئت مدیره معرفی شود.

*دلیل اینکه نزدیکان طاهری بعد از رفتن او یکی یکی استعفا می‌دهند چیست؟

این نظر شخصی است. ترکاشوند هم با طاهری به باشگاه پرسپولیس آمده بود و حالا با رفتن او هم رفته به هرحال اینگونه استعفاها طبیعی است.

*در مدتی که ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد همیشه شائبه و حرف و حدیث در خصوص او زیاد مطرح می‌شد. از اردوها در اکران تا بازیکان پرسروصدای خارجی و داخلی که گفته می‌شد به نظر ترکاشوند به پرسپولیس آمده‌اند، آیا در خصوص اینگونه مسائل سند و مدرکی وجود دارد؟

ما زمانی می‌توانیم در خصوص مسئله‌ای اظهار نظر کنیم که مدارکی برای اثبات آن وجود داشته باشد. همین‌طور نمی‌توانیم بگوییم که فلانی، فلان کار را کرده است. البته من هم بیرون از باشگاه این حرف و حدیث‌ها را شنیده بودم اما فقط در حد شنیده بود ولی باید در خصوص یک مورد توضیح بدهم.

*بفرمایید.

در مورد اینکه گفته می‌شد ترکاشوند و یکی دو نفر دیگر از اعضای باشگاه در امارات پاداش هنگفتی دریافت کرده‌اند، اصلاً‌ چنین چیزی نبود. من حتی زمانی که این شایعه مطرح شد از طاهری خواستم گزارش کاملی به هیئت مدیره ارائه بدهد. ولی وقتی مدارک را دیدیم متوجه شدیم که چنین چیزی وجود ندارد. دیگر زمان این کارها نیست که در رختکن بخواهند پاداش و سکه بدهند یا پاداش‌ها این‌طور پخش شود. ما برای پرداخت پاداش‌ها جدول و برنامه خاصی داریم که طبق آن پیش می‌رویم.

*دوران «پساطاهری» در باشگاه پرسپولیس چطور است؟

از الان نمی‌شود در مورد این مسئله صحبت کرد. البته طاهری آدمی سالم، خوب و دلسوز بود اما هرکسی برای خودش تز مدیریتی خاصی دارد. یکی مدیریت بسته دوست دارد یکی مدیریت تعاملی، یکی مدیریتی درگیری و ...

*خب نوع مدیریت طاهری بسته بود؟

(باخنده) نمی‌دانم چه بگویم.

*داستان تمدید قرارداد برانکو چه شد؟

این نوید را به هواداران می‌دهم که برانکو صد در صد در پرسپولیس می‌ماند. من آینده خوبی برای پرسپولیس می‌بینم.

*صحبت خاصی باقی مانده؟

فردا قرار است جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم و ببینیم وضعیت چطور است. اما باز هم تأکید می‌کنم بر خلاف صحبت ترکاشوند ما هیچ بحرانی در پرسپولیس نداریم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران

ایسنا/خوزستان رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حالی که تشکیلات باشگاه‌های خوزستانی در استان است و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

عبدالکاظم طالقانی امشب در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بحث برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با مشکلی مواجه شدیم که مورد انتقاد فدراسیون بود و نیز نارضایتی هواداران فوتبال را در برداشت. البته بیشتر بازی‌های استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شد اما با توجه به مشکل نور این ورزشگاه در ادامه نتوانست میزبانی‌های خود را در این ورزشگاه انجام دهد. البته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر وضعیت نور ورزشگاه تختی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزار نشدن دیدار استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان مستاجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آن‌ها جلب می‌شد. در ادامه بازی فجر و ملاثانی برگزار نشد و اگر چه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد. به هر حال شرایط بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی به گونه‌ای پیش رفت که متأسفانه این بازی انجام نشد و از این بابت متاسف هستیم، ضمن اینکه متاسفیم که این مسئله در جامعه به گونه دیگر نشان داده شد، در حالی که هر باشگاه خودش مسئول انجام بازی‌هایش است.

رئیس هیات فوتبال خوزستان با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص میزبانی استقلال ملاثانی، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و معاون وی به قضیه ورود کردند و طی جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد میزبانی‌های ملاثانی در استادیوم‌های استان خوزستان انجام شود و خوشبختانه مشکل میزبانی این تیم حل شد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان، خاطرنشان کرد: اکنون سه تیم لیگ برتری ما جایگاه خوبی در جدول ندارند و این به دلیل تصمیماتی است که ابتدای فصل گرفته شد. البته ما پیش از این در همین راستا به سه باشگاه مواردی را گوشزد کردیم. به هر حال اکنون این سه تیم نیازمند وحدت هستند تا سهمیه‌های استان خوزستان حفظ شوند.

طالقانی تاکید کرد: اکنون باید این سه تیم حمایت شوند تا روحیه خود را از دست ندهند و باید به هر نحوی که شده است، هواداران و گروه‌های اجتماعی را مجاب کنیم که اکنون زمان وحدت است. شرایط باید مدیریت شود.

او بیان کرد: البته تیم‌های استان خوزستان خیلی ضعیف نیستند و باید به آن‌ها روحیه داده شود و بازیکنان آن‌ها نیز باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیات خاطرنشان کرد: قرار است آموزش مربیگری A در استان خوزستان برگزار شود که سهمیه استان خوزستان ۲۴ نفر است. همچنین طبق قولی که در مجمع داده بودم که مسابقات را در شهرستان‌ها احیا کنیم تا نتیجه آن پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و افزایش تعداد علاقمندان به رشته فوتبال باشد، این مهم به خوبی در دستور کار هیات فوتبال استان قرار گرفته است. ضمن اینکه مدارس فوتبال باید به صورت قانونمند و با گواهینامه از هیتت فوتبال خوزستان فعالیت داشته باشند و باید به این موارد توجه شود کخ خانواده‌ها باید فرزندان خود را در اختیار افرادی در این مدارس قرار دهند که مورد تایید هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باشند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که باشگاه‌های استان خوزستان به صورت مستقل کار می‌کنند، افزود: تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران هستند و در حالی که تشکیلات این باشگاه‌ها در استان خوزستان است و از فضای استان استفاده کنند و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم