Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حسین میرزایی با اشاره به برنامه های روز ۱۶ آذر در دانشگاه ها گفت: ابلاغیه ای نیز به دانشگاه ها مبنی بر اینکه جلسات هیات نظارت به صورت منظم تشکیل شود، ارسال شده است. مجموعه و تشکل های دانشجویی که متقاضی برگزاری برنامه سخنرانی و مناظره در این روز هستند، در چهارچوب قانون و با تایید هیات نظارت می توانند برنامه های خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: در برنامه های ۱۶ آذر، چهارچوب اصلی ما رعایت قانون است، گفتمان های مختلف می تواند در چهارچوب قانون برگزار شود.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر، روز دانشجو، روزی است که دانشگاه پویایی و فعالیت خود را پیش از پیش خواهد داشت.

میرزایی درباره اینکه امسال رئیس جمهور در کدام دانشگاه برای مراسم ۱۶ آذر حضور خواهد داشت، گفت: این برنامه در اختیار دفتر رئیس جمهور است و دفتر رئیس جمهور آن را مشخص می کند.

وی درباره اینکه آیا تشکل های دانشجویی برای اجرای مراسم و دعوت از سخنرانان روز ۱۶ آذر محدودیتی نیز دارند، افزود: در چهارچوب قوانین و مقررات کشور و تایید و صدور مجوز توسط هیات نظارت که درخواست ها را بررسی می کنند، هیچ محدودیتی ندارند.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با مهر تاکید کرد: در چهارچوب قانون هیچ محدودیتی وجود ندارد. قانون و رعایت قانون، اساسی ترین بحث ما است.

وی ادامه داد: هیات های ۳ نفره مرجع تشخیص و صادر کننده مجوز برنامه های ۱۶ آذر هستند که ما به آن‌ها اعلام کرده ایم قواعد محدود کننده ای نگذارند و همه امور در چهارچوب قوانین و موازین قانونی باشد.

روز دانشجو ابلاغ بخش نامه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان