Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:48:34 GMT

پدر شهید جیلان از مردم و مسئولان قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۲۶۷۲

پدر شهید جیلان از مردم و مسئولان قدردانی کرد

پدر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی در پیامی از مردم و استان مسئولان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، مصطفی جیلان بروجنی پدر شهید مدافع حرم کربلایی علیرضا جیلان در پیامی از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

عشق است چنین لاله پرپر دادن!
در راهِ شما، علیِ اکبر دادن!
آقا! سر و دل فداییِ زینبتان!
دلداده شدن خوش است با سَر دادن!

همشهریان عزیز، هموطنان بزرگوار، مسئولین خدوم و عاشقان ولایت و شهادت درودتان باد

پیکر مطهر فرزند شهیدم فرمانده دلاور مدافع حرم کربلایی علیرضا جیلان بروجنی در کنار مزار مطهر عموی شهیدش پس از یک سفر باعظمت برای همیشه آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفری که از بوکمال آغاز شد تا حرم عمه سادات حضرت زینب کبری سلام الله علیها، تا معراج الشهدای تهران، تا دیار کریمه اهل بیت و حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه سلام الله علیه‍ا و مسجد مقدس جمکران، تا اسقبال و وداع باشکوه در بروجن و نهایتاً تشییع و تدفینی که در هفته بسیج و بر دوش شیر زنان و غیور مردان عاشق شهادت، با حضور شما یک روز حماسی را در تاریخ بروجن همیشه قهرمان و استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری رقم زد.

در این مسیر، شوق وافر مردم و علاقه بی حد و اندازه مردم به شهید و به آرمان‌ها و راه شهید بود که دلگرمی ما می‌شد. امروز ۳۸ سال از صدور فرمان تاریخی امام راحل عظیم‎الشأن ما مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین گذشت و شهادت بسیجی شهیدمان علیرضا ثابت کرد وقتی با بصیرت در راه اندیشه‌ها و اعتقادات پای می‌گذاری، قطعاً حاجت روا خواهی شد و این نشان داد اندیشه ناب بسیجی بودن و ولایتمداری در همه ایام مجاهدان بی نظیری دارد که با بزرگترین دارایی خویش یعنی جانشان، دفتر این مکتب خونین و پر افتخار را امضا می‌کنند.

اکنون بر خود واجب دانستم از همه کسانی که به هر نحوی در این مسیر همراه و همقدم ما بودند و تلاش کردند تا این حرکت عظیم باشکوه‌تر از حد بیان برگزار گردد، به وی‍ژه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد حضرت حجت الاسلام و المسلمین نکونام، استاندار محترم جناب آقای عباسی، سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان و رئیس ستاد برگزاری مراسمات جناب سرهنگ کیهانی و نیرو‌های زحمتکش سپاه بروجن و نیرو‌های نظامی و انتظامی و مدیرکل محترم صدا و سیما جناب آقای مهندس عظیمی، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

از آحاد مردم شریف، از مسئولین خدوم، از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سپاسگزاریم که نشان دادند در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبرعزیز انقلاب و شهدا ایستاده اند. شک نکنید بزرگترین خواسته خانواده‌های شهدا از مردم و مسئولین تنها همین نکته است.

برای همه عزیزان، سلامتی، عزت و سربلندی از درگاه حضرت حق مسالت می‌نماییم.

گفتنی است شهید علیرضا جیلان بروجنی به صورت داوطلبانه و در قالب نیروی بسیجی مدت های زیادی در جبهه های مقابله با تکفیر و داعش در سوریه حاضر بود تا سرانجام در هشتمین و آخرین اعزام خود به جبهه های مقاومت اسلامی در شب شهادت امام رضا(ع) و در عملیات آزادسازی بوکمال به مقام رفیع شهادت نائل شد از این شهید بزرگوار یک فرزند به نام امیرعلی به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم