Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعاون روستایی رشتخوار با توجه به استقبال از طرح خرید توافقی زعفران، در این شهرستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ کیلو گرم زعفران خشک به صورت خرید توافقی از کشاورزان شهرستان رشتخوار خریداری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کمال میرزایی در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، گفت: با توجه به اجرای طرح خرید توافقی زعفران و در جهت حمایت از کشاورزان عزیز تاکنون حدود 1000 کیلو گرم زعفران خشک در این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تعاون روستایی رشتخوار با اشاره به اینکه در این طرح زعفران خریداری شده کشاورزان طبق نتایج آزمایشگاهی خریداری می‌شود، گفت: در این طرح و با توجه به نتایج و آنالیزهای آزمایشگاهی، محصول زعفران خریداری شده از قرار هر کیلو چهار میلیون 400 هزار تومان تا پنج میلیون 400 هزار تومان تعیین می‌شود.



وی با اشاره به اینکه در طرح سه ماهه خرید محصول زعفران هزینه 40 درصدی خرید این محصول در ابتدا به کشاورزان پرداخت می شود، افزود: کار خرید محصول زعفران در دو شهرستان رشتخوار و خواف هم اکنون در اداره تعاون روستایی این شهرستان در حال انجام است.
 

رشتخوار با سطح زیر کشت شش هزار 300 هکتاری اراضی زیر کشت زعفران دارای سهمیه حدود هشت درصدی سطح زیر کشت این محصول از 82 هزار هکتار استان خراسان رضوی است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود