Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:48:47 GMT

بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۳۹۳۷

بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها است

کرج -ایرنا- استاندار البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیج نیروی کارآمد کشور برای تمام میدان ها است.

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز سه شنبه در در دیدار با بسیجیان استانداری و ادارات استان البرزافزود: تمام افرادی که در مسیر خدمت تلاش می کنند،بسیجی هستند.
وی ادامه داد: تشکیل بسیج به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی از برکات و الطاف الهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی گفت: اخلاص، شهامت، استقامت و پایداری و روحیه ولایتمداری و آمادگی برای مدیریت جهادی بارها از سوی امام راحل (ره) مطرح شده است.
وی خاطرنشان کرد: پاکی، پاکدامنی و روحیه انقلابی از ویژگی های بسیجیان است.
نجفی با اشاره به حضور فعال بسیج در برهه های مختلف گفت: در ایام اربعین و حتی اربعین شاهد حضور پر شور این قشر در میدان بودیم.
وی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای ایجاد شرایط بهتر زندگی برای زلزله زدگان افزود: اسکان و بازسازی مناطق زلزله زده بهتر از قبل با تلاش دولتمردان در حال انجام است.
استاندار البرز در ادامه با تاکید بر مدیریت جهادی،نظم و انضباط از مولفه های همین مدیریت جهادی گفت: باید همیشه در تلاش باشیم و وقت و زمان را برای خدمت با کیفیت مصرف کنیم.
وی با اشاره به اهمیت متوالی نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی، گفت: این حاکی از اهمیت مساله اشتغال در کشور است و همه باید با نگاه تولید داخلی حرکت کنند.
استاندار البرز تاکید کرد: نگاه از شعار به تولید داخلی باید به عمل تبدیل شود.
وی در ادامه با بیان اینکه سرعت عمل در اجرای برنامه ها از روحیات بسیجی است،افزود: کاهش زمان جلسات اداری استان و حفظ حقوق ارباب رجوع رویکردی است که بسیجیان باید به آن توجه کنند.
وی افزود: شوراها،همایش ها،سمپوزیوم ها و سایر گردهمایی های استان باید به خارج از زمان اداری و به عصرها موکول شود.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه فکر و اندیشه و تفکر بسیج باید جاری و ساری در روحیه جهادگران باشد، ادامه داد: باید امنیت را نیز برای سرمایه گذاران فراهم کرد و کمک کرد تا سرمایه وارد کشور شود.
وی افزود: بسیج مظهر وحدت مقدس است و بسیجی برای کشور دل می سوزاند و برای آبادانی و حفظ استقلال ملی تلاش می کند.
نجفی گفت: امروز با تلاش بسیجیان و سرداران رشیدی همچون سردار قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان شاهد خروح نیرو تکفیری و داعشی از منطقه هستیم.
نجفی همچنین جایگاه خانواده های معزز شهدا را ویژه خواند و گفت: این قشر به ویژه فرزندان شهدا الگوی سایرین هستند و باید روحیه انقلابی را در این قشر شاهد باشیم و در مقابل حفظ احترام خانواده های شهدا سرلوحه کار قرار داشته باشد.
وی در بخش دیگری با اشاره به تلاش های بسیجیان در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: همه امکانات کشور برای خدمت رسانی به زلزله زدگان بسیج شده است.
وی افزود: یکی از نیازهای اساسی فعلی زلزله زدگان تامین کانکس و ساخت مدارس است در این راستا نیاز است که تمامی بسیجیان اهتمام خود را دو چندان سازند.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز معین پایتخت در حوادث است، گفت: حادثه اخیر فرصتی برای آمادگی بیشتر برای بحران های احتمالی بود،خوشبختانه اکنون انبارهای هلال احمر در استان برای پشتیبانی حوادث کشور و استان تهران از آمادگی لازم برخوردار است.
در ابتدای این نشست معاون اجرایی سپاه پاسداران استان البرز به تشریح گزارشی از اقدامات استان در مناطق زلزله زده پرداخت.
قرارگاه بسیج استان البرز از بدو وقوع زلزله در مناطق زلزله زده دایر شده است. استان البرز بدنبال حادثه غرب کشور، 8 روستا با یک هزار و 950 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.
در پایان این دیدار استاندار البرز از بسیجیان استانداری و ادارات استان از فرماندهان نمونه در پایگاه های بسیج تجلیل بعمل آورد.در این مراسم جمعی از بسیجیان نیز لوحی تقدیم استاندارالبرز کردند.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران

به گزارش خبرگزای مهر، دکتر محمد حسن بازیار در آیین افتتاح نهمین کنفرانس زلزله که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: نهمین دوره کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی از امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز به کار کرده است و تا روز پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در برج میلاد ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۶ سخنران خارجی کلیدی در این کنفرانس، اظهار کرد: در این رویداد ۴۱۵ مقاله داخلی و ۴۳ مقاله خارجی ارائه می‌شود که از این تعداد ۲۱۱ مقاله شفاهی و ۲۰۴ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

بازیار، زلزله‌شناسی، پیشگیری و ایمن‌سازی سازه‌ها و مدیریت بحران را از جمله محورهای مقالات این کنفرانس ذکر کرد و یادآور شد: سخنرانان بخش خارجی از کشورهایی چون آلمان، نروژ، یونان، امارات متحده عربی، امریکا، اسپانیا، استرالیا، برزیل، ترکیه، چک، سوئد، فرانسه، نیوزلند و هند خواهند بود.

رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، تمرکز اصلی این کنفرانس را حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ کلانشهرهایی چون تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در روزهای برگزاری کنفرانس، ۱۶ کارگاه تخصصی در حوزه‌هایی چون ساخت و ساز بر روی گسل، زلزله تهران و طراحی و ساخت بیمارستان‌های تاب‌آور برگزار می‌شود.

بازیار اضافه کرد: بر اساس داده‌های به دست آمده در این کارگاه‌ها، در تلاش هستیم که در انتهای این کنفرانس قطعنامه‌ای در حوزه ارتقای تاب‌آوری و مدیریت بحران و ساخت و ساز ایمن برای مسؤولان و سیاست‌گذاران تدوین شود.

رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، این کنفرانس را رویداد تبادل تجربیات دانست که در طی آن راهکارهایی برای کاهش تلفات به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت بحران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6099043

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است