Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:27:10 GMT

استارتاپهای حوزه راه و شهرسازی حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۵۵۷۶

استارتاپهای حوزه راه و شهرسازی حمایت می شوند

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: با تفاهم نامه ای که بین معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده در صدد هستیم از استارتاپهای حوزه مربوط به راه و شهرسازی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اسماعیل قادری فر امروز در نشست رونمایی از شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا که در معاونت علمی برگزار شد خاطرنشان کرد: کسب و کارهای نو توان ایجاد تحمل در عرصه اقتصادی دارند و می توانند اشتغال زایی فراوانی نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماه عسل تلاش های محققان ظهور و بروز استارتاپهایی است که در کشور فعالیت می کنند گفت: معاونت علمی در برنامه های خود سعی دارد از این استارتاپها، حمایت کند تا به چرخه اقتصادی کشور کمک شود و از سوی دیگر اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد می شود.

قادری فر با بیان اینکه حمل و نقل بار یکی از مسائل اصلی کشور است اظهار داشت: طبق تفاهم نامه ای که بین معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده، قرار است ایده های فناورانه در صنعت حمل  و نقل مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی با بیان اینکه به کارگیری ایده های فناورانه محققان کشور می تواند موجب پاسخگویی به مشکلات و معضلات شود، خاطرنشان کرد: شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا به عنوان ابزاری است که صنایع به آن نیاز دارند و اینگونه پلتفرم ها مورد توجه معاونت علمی است.

وی با اشاره به اینکه همکاری معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از استارتاپها خواهد بود، تصریح کرد: همواره در صدد هستیم که از استارتاپها علاوه بر حوزه حمل و نقل، در حوزه های دیگر نیز حمایت داشته باشیم تا بتوان با خلاقیت و نوآوری، مشکلات و معضلات کشور را برطرف کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور