Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل گفت: امسال یک هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا برای این شهرستان اختصاص یافته و ضروری است دستگاه های اجرایی ذی ربط در جذب و پرداخت آن به متقاضیان اهتمام جدی داشته یاشند.

وی بیان اینکه اشتغال فراگیر در دستور کار دولت قرار گرفته است افزود: در صورت عزم جدی می توان زمینه اشتغال 20 هزار نفر را با پرداخت تسهیلات اشتغالزا بویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در اردبیل فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل درباره تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان همچنان روال قانونی را طی می کند و تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی بطور جدی پیگیری می شود.

زنجانی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم و پایدار کردن اقتصاد در کشور است که با مولفه های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مورد پیگیری قرار گرفته است .

وی بیان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه های انرژی، آب، کشاورزی و گردشگری در ارتباط با اشتغالزایی در اردبیل مشخص شده و هر یک از ادارات موظف هستند در این جهت اقدام موثری را برای تولید و اشتغال انجام دهند.

فرماندار اردبیل توجه به اشتغالزایی در اردبیل را با توجه با معضل بیکاری ضروری دانست و گفت: در صورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شاهد اشتغال بیشتری در اردبیل خواهیم بود.

زنجانی با اشاره به فعالیت طرح ها و واحد های راکد در اردبیل بیان کرد: دولت تدبیر و امید فعال کردن طرح های راکد را در دستور کار قرار داده و تسهیلات قابل توجهی هم به این طرح ها از طریق بانک های عامل اختصاص یافته است بطوریکه در طول چهار سال اخیر بیش از 110 طرح یا واحد تولیدی از رکود خارج شده است .

بگفته مسئولان امسال برای استان اردبیل 5 هزار و 640 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در نظر گرفته‌ شده که سهم شهرستان اردبیل از این رقم یک هزار و 860 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

خروج بیش از 110 طرح یا واحد تولیدی از رکود در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سال گذشته چهار هزار مددجوی بهزیستی این استان با دریافت تسهیلات بانکی مشغول به فعالیت اقتصادی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید کمال صدیقی امروز –سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی معلولان و طرح خدمات جهادی تیران و کرون اظهارکرد: خودکفایی و کاهش وابستگی مددجویان سازمان بهزیستی جز اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفته که با توانمندسازی و ارائه تسهیلات انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر چهار هزار نفر از مددجویان بهزیستی استان اصفهان با دریافت تسهیلات بانکی فرصت اشتغال برای خود فراهم کرده‌اند و زمینه خودکفایی آنان فراهم شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و بازپرداخت بلند مدت پرداخت شده، ادامه داد: سقف تسهیلات سه میلیارد ریال بوده که به طرح‌های تولیدی مولد اختصاص پیدا می‌کند.

صدیقی با اشاره به اینکه بخشی از کارفرمایان با دریافت این تسهیلات فرصت اشتغال برای مددجویان ایجاد می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: کارفرما ملزم به پرداخت حقوق و بیمه نیرو بوده و دولت هم برای حمایت از چنین سرمایه گذارانی علاوه بر تخصیص تسهیلات متناسب با نیروی بکار گرفته شده، بسته‌های تشویقی نیز اختصاص می‌دهد.

وی اضافه کرد: مددجویان به شرط داشتن پروانه اشتغالی و یا مدرک فنی حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال قادر به دریافت تسهیلات هستند که سازمان بهزیستی در تعامل با نهادهای حرفه‌ای آموزی شرایط فراگیری مهارت را برای مددجویان تسهیل کرده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان یادآورشد: دستگاه‌های دولتی نیز در آزمون‌های استخدامی نیز به معلولان فرصت داده‌اند که این موضوع نیز از دغدغه‌های سازمان بهزیستی و مطالبه جامعه معلولان بوده و دولت بر اساس قانون باید سه درصد از سهمیه استخدام‌های دستگاه‌های اداری را به این افراد اختصاص بدهد.

صدیقی به طرح‌های جهادی بهزیستی در تعامل با دیگر نهادهای خدماتی و مردمی اشاره کرد و گفت: اعزام این گروه‌ها به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان اصفهان باعث ارائه خدمات مورد نیاز و محرومیت زدایی شده است.

وی ارائه خدمات روانشناسی، حمایتی، توانبخشی، معاینه سرپایی، آموزشی و فرهنگی از جمله فعالیت‌هایی گروه‌های جهادی اعلام کرد و اذعان داشت: خدمات تکمیلی در صورت امکان نیز به مراجعین در مراکز تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود.

کد خبر 751571

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان