Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بخش شیبکوه بندر لنگه استان هرمزگان گفت: همایش وحدت پنج شنبه 16 آذرماه ساعت 9 صبح با حضور آیت الله نعیم آبادی ، دکتر همتی استاندارهرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، علمای اهل سنت و شیعه و دیگر مسئولان استانی در بخش شیبکوه برگزار می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کثیر امام جمعه بخش شیبکوه بندر لنگه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به زمان برگزاری همایش وحدت، اظهارکرد: همایش وحدت غرب استان هرمزگان پنج شنبه 16 آذرماه ساعت 9 صبح با حضور آیت الله  نعیم آبادی ، دکتر همتی  استاندارهرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، علمای اهل سنت و شیعه و دیگر مسئولان استانی در بخش شیبکوه برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بخش شیبکوه با اشاره به اینکه همایش وحدت هرساله به صورت  شهرستانی برگزار می شد، بیان کرد:  این همایش به شکل متمرکز تا به حال در استان هرمزگان برگزار نشده است، ان شاالله این برنامه را درغرب استان که 5  شهرستان از بندرعباس ، بندرخمیر ، پارسیان ، بستک وبخش شیبکوه  می باشد، این برنامه با حجم گسترده و میهمانان ویژه برگزار می شود.

کثیر با بیان اینکه هدف ما دغدغه های رهبر عزیزمان درباره وحدت بین شیعه وسنی است، تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این همایش بزرگ برقراری وحدت ویکپارچگی امت اسلامی وبرابری امت اسلامی است  وهمچنین خنثی کردن نقشه های دشمن برای به تفرقه انداختن رابطه بین برادران اهل سنت وشیعه می باشد که امیدوارم  بتوانیم خدمتگزار امت ، کشور و نظام اسلامی باشیم .

وی به یکی دیگر از اهداف همایش که حفظ وحدت بین برادران اهل سنت و شیعه است اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری، علما و مسئولان کشوری نسبت به این موضوع دغدغه دارند و دستور امام راحل (ره) بوده است که این هفته را به نام هفته وحدت نامگذاری کرده اند، امیدوارم با برگزاری همایش وحدت بتوانیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم .

امام جمعه بخش شیبکوه بیان کرد: برنامه این همایش همانطور که از نامش پیدا است درباره وحدت اسلامی و ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) می باشد و بیشتر مباحث درباره وحدت اسلامی نقشه های استکبار صهیونیست نسبت به به وجود آوردن تفرقه بین مسلمانان  در سطح کشور است که با درایت خاص وموضوع بندی خوب به اهدفمان برسیم.

کثیر از میهمان های کشوری در این همایش گفت: از ریاست شوای سیایت گذاری ائمه کل کشور حاج آقا تقوی در این برنامه دعوت به عمل آمده است  و از مجتمع اهل زیست قم هم سخنران خواهیم داشت.

وی با تاکید اینکه همایش وحدت نیاز به همکاری  مسئولان استانی با بخش شیبکوه و بندر چارک دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان همانطور که حمایت های معنوی خوبی از این  همایش داشته اند امیدواریم که حمایت های مالی هم در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن