Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیجیان استان اردبیل در سرتاسر این استان با تجمع عظیم خود، شکوه مقاومت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما ، امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که مصادف با پنجم آذر است، بسیجیان استان اردبیل در سرتاسر این استان با تجمع عظیم خود، شکوه مقاومت را به نمایش گذاشته و عهد و پیمانی دوباره با ولایت بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز استان اردبیل، تجمع بسیجیان در 5 آذر ماه در سالن شهید آسمانی و با حضور پرشور بسیجیان انجام شد؛ سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل سخنران این مراسم بود؛ اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این مراسم شرکت کرد.

 سردار بابازاده : ترس برای ما معنا ندارد/ در جنگ همه جانبه کنونی باید منسجم بود

سردار پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه استان اردبیل در سخنرانی بزرگ تجمع بسیجیان اردبیل در سالن ورزشی تختی اردبیل،اظهار داشت: بسیج چه در اول انقلاب و جنگ و چه اکنون در خط جبهه مقاومت اسلامی غریبانه و مظلومانه از اسلام و انقلاب دفاع کرده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اربیل پایه گذار بسیج را با روح فکر و تفکر توحیدی عنوان کرد و آن را ناشی از ایمان قوی و تیزیبنی امام راحل برشمرد.

بابازاده در بخش بعدی سخنان خود به شکست سخت داعش از بسیج و جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این دو پیشانی داعش را بر خاک مالید و جبهه مقاومت تحسین برانگیز است که چنین موفقیت بزرگی را رقم زد.

وی با بیان اینکه انسانهای با اراده و مصمم هستند که پیروزی و موفقیت را رقم می زنند تصریح کرد: جنگ فعلی، جنگ فرهنگی، اقتصادی و روانی است ؛ باید از حواشی بدور ماند و منسجم بود و اتحاد داشت.

وی با تاکید بر ایجاد اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: در وضعیتی که دشمن آن را تحریم فلج کننده نامیده باید در کنار قوای سه گانه و ملت بود.

سردار پاسدار بابازاده تصریح کرد: خون شهیدان و مجاهدت جانبازان و ایثارگران پایمال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ملت ما درس خود را از مکتب عاشورا گرفته است، گفت: علت دشمنی استکبار با ایران دین اسلام است.

وی تاکید کرد: بسیج باید باورساز، تاریخ ساز و فرصت ساز باشد.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: بسیج در تمام عرصه ها غریبانه فعالیت می کند ولو آماج تخریب و هجمه های ناجوانمردانه و مظلومانه قرار بگیرد.

بابازاده خاطرنشان کرد: بسیج با تواضع در خدمت امنیت و اقتصاد ملت بوده و توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

وی در پایان با فریاد مرگ بر آمریکا از مجاهدت سردار سلیمانی و لشگر زینبیون، حیدریون و فاطمیون قدردانی کرد.

5 آذر در سرعین

اجتماع بزرگ بسیجیان سرعین  به مناسبت سالروز تشکبل بسیج مستضعفان و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در شهرستان سرعین با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان  برگزار شد.

در این مراسم از برترین های صالحین و بسیج تجلیل شد؛  برای دیدن عکس های این اجتماع بزرگ اینجا کلیک کنید.

                           

 

تجمع عظیم 5 آذر در مصلی خلخال

امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) با حضور گسترده بسیجیان شهرستان خلخال تجمع عظیم 5 آذر در محل مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.

در این مراسم بسیجیان ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری بارها شعار مرگ بر آمریکا را تکرار و بار دیگر با آرمان بلند امام خمینی (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال در سخنانی ضمن پاسداشت مقام بسیج و تشکیل این نیروی مردمی به فرمان امام راحل در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: اکنون بسیج امروز در جای جای جهان درخشش دارد و انقلاب اسلامی با شیرازه بسیج در تمامی کشورهای منطقه ریشه گسترانیده است.

رشتبری با اشاره به اینکه دشمن در تمامی راه‌ها برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناتوان مانده گفت: اکنون دشمن به فکر تضعیف بسیج است و باید بداند نیرویی که ولایت مدار و با بصیرت در تمامی صحنه ها حضور دارد هرگز در مقابل آمریکا سرخم نمی آورد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی بسیج در صدر اسلام و در زمان پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار، گفت: بسیج تمام وقت خود را وقف اسلام و تبعیت از ولایت کرده و و امر الهی با حضور ولی فقیه در جامعه ابلاغ می شود.

امام جمعه خلخال به خط فکری برجسته امام راحل در پیش بینی تشکیل این نیروی مخلص  اشاره کرد و گفت: بسیج صنف عبودیت و صنف تبعیت از ولی امر مسلمین است و در هیچ صنفی دیگر قرار نمی گیرد.

وی افزود: بسیجی تراز اول یکی از آرزوهای امام راحل بوده و امروز آرزوهای امام راحل پس از 39 از گذشت تشکیل بسیج در جهان محقق شده است.

در مراسم 5 آذر در خلخال، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از مردم بسیجی شهرستان خلخال در لبیک دوباره به مقام عظمای ولایت و رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در تشکیل این نیروی مقتدر مردمی گفت: بسیج عمل گرا و مخلص مد نظر رهبری است و بسیجی در صحنه جنگ نرم باید با قاطعیت حافظ آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی اصلی ترین عامل موفقیت بسیج را حضور در صحنه های مختلف دفاع ، سازندگی، ایثار و مقاومت، تبعیت از ولایت عنوان و گفت: همین حضور در صحنه است که دشمنان را ناکام ساخته است.

 در این مراسم از فرزند بسیجی شهید فرید کاویانی لرد از شهدای مدافع حرم تجلیل و فعالان فرهنگی حوزه بسیج مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین قهرمان کشوری کاراته ابوالفضل حیدری تیل و قهرمان جهانی کاراته رضا بدیعی مدال های پر افتخار خود را به فرمانده دلاور سپاه قدس  سردار سلیمانی تقدیم کردند.

 

نمایش«شکوه مقاومت» بسیجیان در شهرستان پارس آباد+ تصویر

همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان پارس آباد صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس، امام جمعه، سایر مسئولین شهری و شهرستانی و بسیجیان سلحشور در محوطه سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

 

نمایش قدرت بسیجیان مدافع حرم در بیله سوار مغان+تصاویر

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان بیله سوار با عنوان «مدافعان حرم» پیش از ظهر امروز در مصلی نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار برگزار شد.

این اجتماع با حضور امام جمعه بیله سوار، فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، فرماندار، بخشدار مرکزی و تنی چند از مدیران و معاونین ادارات، مسئولین نظامی و انتظامی، گردانهای عاشورا، الزهرا(س)، بیت المقدس و جمعی از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

 

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در بیاناتی ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان حاضر و جمع بسیجیان با بیان اینکه تفکر روحیه بسیجی قوی ترین سلاح جمهوری اسلامی است گفت: امروز این تفکر موجب ایجاد جنبش های آزادی بخش در سراسر دنیا شده است.

 

سرهنگ اختری: تفکر بسیجی قوی ترین سلاح جمهوری اسلامی است

 

وی با اشاره به اینکه پاسدارای از انقلاب از مهم ترین ماموریت های شجره طیبه بسیج است اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی انقلابی گری، سازندگی و فرهنگ سازی از دیگر اهداف این شجره طیبه است.

فرمانده سپاه بیله سوار تاکید کرد: شکل گیری بسیج به عنوان یک تشکل فراگیر مردمی در 5 آذر سال 58 در فضای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ابتکارات حضرت امام(ره) بود.

در ادامه این مراسم حاضرین با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم های استکباری اعلام داشته و بر اتحاد و همبستگی تاکید کردند.

 

 

حجت الاسلام قیاسی: مسئولان از پتانسیل بسیج در رفع آسیب های اجتماعی بهره بگیرند

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار نیز که سخنران اصلی این مراسم بود از بسیج به عنوان فرقه عشق، امت و مکتب عشق یاد کرد و گفت: بسیجیان باید ایمان را در وجودشان تقویت کنند زیرا که از ویژگی های بسیجی داشتن ایمان عمیق و باور دینی مطمعن است.

وی افزود: پس از چند سال به این نتیجه رسیده ایم که با بسیج می شود همه مشکلات را حل کرد همچنانیکه در جنگ تحمیلی به این مهم دست یافتیم.

 

 

حجت الاسلام قیاسی بر جدی گرفتن برگزاری کلاس های صالیحن و میقات صالیحن مخصوصا در محلات و مساجد تاکید کرد و گفت: مسجد مرکز پاکیزه گی و سیر به کمالات انسانی است.

وی با بیان اینکه مسجد سنگر مسلمین است عنوان کرد: سنگر بان مساجد، بسیجیان هستند و اگر میخواهیم محبتمان به عشق تبدیل شود باید در جستجوی معشوق خود باشیم و لذا معشوق بسیج، خدا و دین او است.

 

امام جمعه بیله سوار در این اجتماع عظیم مدافعان حرم گفت: بسجیان با تقویت روحیه علم آفرینی خود در جنگ امروز که جنگ علم است اقتدار نظام اسلامی را حفظ کرده و از آن صیانت کنند.

وی گفت: قدرت ما با بسیج نمود پیدا می کند زیرا که هم در جنگ تحمیلی و هم در تحقق انقلاب با بسیج پیروز شده ایم و امروز نیز باید در عرصه های علم اموزی و اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بی نظیر این شجره طیبه استفاده شود.

حجت الاسلام قیاسی خطاب به فرماندار بیله سوار که در مراسم حضور داشت گفت: از پتانسیل های بسیجان باید در زمینه حل مشکلات بیکاری، رفع فقر و رفع آسیب های اجتماعی کمک گرفته و از ظرفیت بسیج به نحو احسن استفاده شود.

 

امام جمعه بیله سوار: مانیفست بسیج، قران است

وی همچنین خطاب به بسیجیان نیز گفت: مسجد، نماز جماعات و قرائت و تدبر در قران، نباید فراموش شود زیرا که کتاب و مانیفست بسیج، قران است.

 

 

وی افزود: باید برنامه مساجد با حضور بسیجان باشکوه شود و این مرکز تبدیل به درمانگاه محله شود، طوری که نیاز آموزشی دانش آموزان، ترویج فرهنگ اسلامی، رفع مسائل اجتماعی و کلیه امورات مربوط به مردم در آن مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح مغان، این اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» در راستای گرامیداشت هفته بسیج همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان که 5 آذر سال 58 به دستور حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد توسط سپاه شهرستان بیله سوار برگزار شد.

                      حضور چشمگیر نسل جدید انقلاب در تجمع 5 آذر در اصلاندوز+تصاویر   همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ بسیحیان اصلاندوز با عنوان حماسه شکوه مقاومت و ایثار بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور سرهنگ محمدی اصل فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبانی،پایوران سپاه،روحانیون،سرپرست شهرداری و شورای شهر و بخش،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان،بسیجیان حوزه های بسیج مقاومت تابعه،مسئولان دستگاههای اجرایی،دهیاران،دانشجویان و دانش آموزان،عشایر و دیگر اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز یکشنبه در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

خیرمقدم گویی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری،سخنرانی سرهنگ محمدی اصل فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و مداحی رحیم زارعی از مداخان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از برنامه های اجرا شده در این مراسم پرشکوه بود.

در این مراسم که حضور نسل جدید انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بود،فریاد"لبیک یا خامنه ای" و" لبیک یا حسین(ع)"بسیجیان طنین انداز شد.

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

 

           

 

اجتماع بزرگ بسیجیان  مشگین شهر + تصاویر

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور گسترده اقشار مختلف بسیج در محل استادیوم تختی شهرستان برگزار شد.

در این اجتماع بسیجیان مسیر سالن الزهرا را از خیابان اصلی شهر به طرف استادیوم تختی شهرستان پیاده روی کردند.

سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ را نشان دادن قدرت رزمی بسیج به دولت های استکباری جهان به ویژه آمریکا و اسراییل عنوان کرد.

وی افزود: بسیج به عنوان پشتوانه نظام در عرصه های مختلف انقلاب توانسته با بکارگیری توان خود، نقش پر رنگی را در انقلاب اسلامی داشته است.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر طی سخنانی با بیان اینکه بسیجی ارزشی است خود را برای دفاع از حق آماده کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیج و بسیجی گفت: بسیجیان باید با بصیرت افزایی از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی اقتصادی و سیاسی جلوگیری کند.

      تجمع بزرگ بسیجیان در نمین+تصاویر همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین با عنوان «شکوه مقاومت» صبح امروز در سالن حجاب این شهر برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه نمین در این تجمع، تقارن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت را دارای پیامی دانست و اظهار کرد: این تقارن نشان می دهد که تمام پیروزی هایی که در جبهه مقاومت صورت گرفته نشات گرفته از تفکر بسیجی و مرهون رشادت ها و فداکاری های آنان است.

سرهنگ شاپور حسن زاده با بیان اینکه اندیشه و روحیه ی بسیجی راه گشای تمام مشکلات است گفت: از ویژگی های بارز بسیجیان اخلاص، پایبندی به فرامین ولایت فقیه، شجاعت و ایثارگری است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفر یوسف زاده امام جمعه شهرستان نمین تفکر بسیجی را همان تفکر حسینی و قرآنی دانست و اظهار کرد: با تفکر بسیجی در همه جا پیروز خواهیم بود و دشمن هدفش این است که این تفکرات را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: بسیجی یک نیروی خستگی ناپذیر است که در تمام عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی حضور داشته و هر زمان که کشور نیاز داشته وارد میدان شده و مشکلات جامعه را حل کرده است.

تجمع بانوان بسیجی اردبیل/ تصاویر

بانوان بسیجی اردبیلی در مراسم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین حضوری گسترده داشتند و با تجمع در سالن شهید آسمانی اردبیل عهد و پیمانی دوباره با ولایت بستند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران