Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: بازی بسیار خوب و جذابی بود و خوشبختانه مقابل ذوب آهن به پیروزی رسیدیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. جدال با قلعه نویی سخت بود اما خوب بازی کردیم و مزد زحتمان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم ما خیلی خوب بازی می کند و اما گاهی اوقات حرف‌هایی مطرح می‌شود که فقط انسان را به خنده می‌اندازد، تیم ما مربی، سرمربی، کادرفنی و آنالیزور دارد و اگر قرار باشد جادوگر بیاوریم، این هزینه ها برای چه چیزی است؟ تیم ما عالی فوتبال بازی می کند و کادرفنی قدرتمندی هم داریم اما متاسفانه برخی ها می خواهند علیه فولاد خوزستان جوسازی کنند. ما بچه نیستیم و به حواشی کاری نداریم و با قدرت کارمان را ادامه می دهیم.

بختیاری زاده در خصوص دروازه بان های فولاد بیان کرد: خداراشکر 3 دروازه بان جوان و خوب داریم که درحال تلاش هستند تا خود را به مربیان نشان دهند. علی غلام زاده، احسان مرادیان و حامدلک هرکدام شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند و ما هم تلاش می کنیم تا بهترین دروازه بان را انتخاب کنیم. لک در بیشترین اردوهای تیم ملی بود اما متاسفانه به دلیل شکستگی بینی در اردوی جدید تیم ملی حضور نیافت و امیدوارم کارلوس کی روش آن را دعوت کند، زیرا که صد در صد شایستگی حضور در تیم ملی را دارد.

مربی دروازه بان های تیم فولاد خوزستان در مورد حواشی حامد لک توضیح داد: متاسفانه نمی دانم چرا اینقدر هجمه علیه لک تشکیل شده است. او تکنیک فوتبالش همین است و به هیچ عنوان وقت کشی نمی کند. "کجای دنیا، داور مسابقه به بازیکن می گوید، زود بلند شو" متاسفانه مربیان و بازیکنان ایرانی هر حرفی را می خواهند، میزنند و خودمان درحال خراب کردن خودمان هستیم و این برای فوتبال کشورمان زشت است و به همین دلیل، کی روش فوتبال ایران را نمی بیند!

او ادامه داد: قبلاً هم گفته‌ام که کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران نگاه نمی‌کند و لیگ ما را قبول ندارد و مقصر اصلی اش هم خودمان هستیم که به هم احترام نمی گذاریم. فولاد دارد نتایج خوبی می گیرد اما یک روز می گویند جادوگری است و یک روز دیگر هم از بطری پشت دروازه ما حرف می زنند.

بختیاری‌زاده درباره اینکه یک بطری پشت دروازه فولاد پیدا شد، خاطرنشان کرد: من این موضوع را به طور کامل  تکذیب می کنم و افراد ضعیف دنبال این مسائل هستند. 7 سال است با پورموسوی کار می کنم و حواشی که برای او می سازند، دروغ محض است. فولاد همیشه شرایط خوبی داشته و به هیچ عنوان جادو می کنیم.

او در خصوص بحث جادوگری در فوتبال هم گفت: در سالی که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم، مقابل پرسپولیس 2 بر صفر شکست خوردیم و پس از بازی، عبدالله ویسی سرمربی تیم در نشست خبری بیان کرد که ما بد بودیم و شکست خوردیم. آیا در آن بازی جادوگر ما خواب بود؟ در 2 بازی مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان دقیقه 85 بازی برده را به مساوی تبدیل کردیم و آیا در آن دقایق جادوگران خواب بوده‌اند؟

مربی سابق استقلال خوزستان ادامه داد: در دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ جادو کرد که توپ به 2 تیرک برخورد کرد و به بیرون رفت؟ امیدوارم هستم عاقل‌تر شویم و به جای پرداختن به این موضوعات تلاشمان را بیشتر کنیم. مربیان تیم های دیگر می گویند، فردی از بیرون فوتبال با بازیکنان ما تماس گرفته و بازیکنان ما را تهدید کرده اند، اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، ضعف مربی و مدیریت است که نتوانسته بازیکنش را کنترل کند و امیدوارم این اتفاقات زشت به پایان برسد.

 بختیاری زاده در پایان درباره اینکه آیا حامد لک می تواند در جام جهانی حضور داشته باشد یا خیر، عنوان کرد: لک یک دروازه بان بین المللی است و صد در صد می تواند در جام جهانی 2018 روسیه حضور یابد. او فاکتورهای زیادی دارد و امیدوارم بتواند افتخارات زیادی به دست آورد.

انتهای پیام/

اظهارات مربی فولاد درباره جادوگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکاظم طالقانی شامگاه شنبه در نشست خبری در خصوص بازی‌های تیم ملاثانی و نداشتن زمین اظهار کرد: سال قبل اکثر بازی‌های این تیم را در ورزشگاه تختی برگزار کردیم اما به دلیل شرایط گرما، بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود که دکل‌های نور این ورزشگاه مشکل داشت. قصد داشتیم بازی‌های این تیم را با رضایت برخی باشگاه‌ها در زمین‌های آنها برگزار کنیم که فدراسیون با این درخواست موافقت نکرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن بازی استقلال ملاثانی و فجر در ورزشگاه غدیر چه بود، عنوان کرد: استقلال خوزستان مستأجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آنها جلب می‌شد، در ادامه بازی فجر و استقلل ملاثانی برگزار نشد اگرچه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد اما در کل متاسفیم که این مسئله پیش امد.

وی ادامه داد: این مسئله در جامعه به گونه دیگری توصیف شد. هر باشگاهی باید مسولیت‌های خود را به عهده بگیرد و این‌گونه نیست که اداره کل زمین برای باشگاه تأمین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان بیان کرد: با ورود استاندار و معاون سیاسی استاندار خوزستان، جلسه‌ای برگزار شد و قرار بر این شد که بازی‌های ملاثانی در زمین دیگر باشگاه‌ها تقسیم شود، که اولین بازی آنها در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

طالقانی همچنین گفت: ما باید هواداران و گروه‌های اجتماعی را متحد کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری‌های تیم‌های استان باشیم و نباید بعد از هر باختی از این تیم‌ها انتقاد کنیم. افرادی که به دنبال تضعیف فوتبال استان هستند باید در گروه‌ها و فضای مجازی مقابل آنها ایستادگی کرد و مانع از اهداف برخی‌ها شد.

وی تصریح کرد: چند روز آینده آموزش مربی گری را در استان داریم که برای استان ۲۴ سهمیه گرفتیم.

طالقانی با انتقاد از برخی تیم‌های فوتبال استان گفت: جلسات هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان امیدواریم در استان خوزستان تشکیل شود و این حق اجتماعی استان است، متاسفاته در برخی باشگاه‌ها همچون فولاد و نفت آبادان تعدادی از هیأت مدیره آنها در تهران هستند و جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها باید در همان شهر برگزار شود.

کد خبر 6090522

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود