Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صنعت نفت آبادان ضمن ابراز علاقه به هواداران تبریزی اعلام کرد تیمش در بازی با تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم صنعت نفت آبادان بعد از حاشیه هایی که پیرامون توهین برخی هواداران به بازیکنان تازه وارد این تیم داشت، مقابل سپاهان به یک پیروزی خوب رسید و توانست در جدول رده بندی لیگ برتر صعود خوبی داشته باشد مسعود ابراهیم‌زاده هافبک ارزشمند صنعت نفت که در بازی اخیر یک گل زد و یک پنالتی گرفت، در این خصوص اظهار داشت:

خداراشکر می کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در زمین مسابقه هرچه در توان دارم برای موفقیت تیمم می گذارم و خوشبختانه در بازی با سپاهان تلاش هایم موثر واقع شد. امیدوارم این روند را ادامه دهم و دل هواداران واقعی صنعت نفت را خوشحال کنم.

وی درباره حاشیه هایی که چندی قبل درباره توهین به برخی بازیکنان صنعت نفت پیش آمد، عنوان کرد:

من فکر می کنم آنهایی که توهین کردند هوادار واقعی صنعت نفت نبودند. برخی افراد دنبال این هستند که حاشیه سازی کنند اما خوشبختانه آقای کمالوند مقابل این افراد ایستادند و اجازه ندادند ضربه بدتری به تیم وارد شود. قطعا همه مردم آبادان تیم شان را دوست دارند و برای موفقیت تیم دست از حمایت برنمی دارند.

مسعود ابراهیم‌زاده هافبک صنعت نفت با اشاره به دیدار با تراکتورسازی در هفته سیزدهم تاکید کرد:

من دوران خیلی خوبی در تراکتورسازی داشتم و خاطراتم با هواداران بسیار زیاد است. تراکتورسازی تیم بزرگی است و همواره این تیم و هوادارانش را دوست دارم اما در مکتب تراکتور یاد گرفته‌ام در هر تیمی باشم برای سربلندی و موفقیت همان تیم بجنگم و این هفته هم برای پیروزی صنعت نفت تلاش خواهم کرد و اگر پایم به گلزنی باز شود مطمئنا خوشحالی نخواهم کرد.

مسعود ابراهیم‌زاده در پایان افزود:

بازی سختی مقابل تراکتورسازی در پیش داریم، تراکتور از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد با اینکه امسال این تیم نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد اما با جوانان و بازیکنان باتجربه خود توانسته نتایج خوبی را کسب کند. قطعا برای پیروزی برابر تراکتور به میدان می‌رویم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون