Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده اعلام کرد: براساس تصمیم سران محترم سه قوه، مجوز پرداخت حداکثر یک میلیارد تومان به اشخاصی که مجموع مانده سپرده‌های صاحب حساب آنها بیش از یک میلیارد ریال است، از سوی مراجع ذی‌صلاح ابلاغ شد.

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی آینده، پیرو اطلاعیه‌های قبلی‌ این بانک درباره مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک محترم مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای واگذاری مدیریت دارایی و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده، بدین‌ وسیله به اطلاع‌ سپرده‌گذاران گرامی تعاونی پیش‌گفته می‌رساند؛ حسب تصمیم سران محترم سه قوه، مجوز پرداخت حداکثر یک میلیارد ریال به اشخاصی که مجموع مانده سپرده ­های صاحب حساب بیش از یک میلیارد ریال است، از سوی مراجع ذی ­صلاح ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این گروه از سپرده‌گذاران گرامی دعوت می‌شود؛ مطابق برنامه زمان‌بندی در جدول زیر، به ‌همراه اصل شناسنامه، کارت ملی و دفترچه یا گواهی سپرده، به شعب افتتاح‌کننده حساب خود در تعاونی اعتبار افضل توس‌ (در حال تصفیه) مراجعه کنند.

بدیهی است پس از شناسایی، ارزیابی و انتقال مابقی دارایی ­های تعاونی مذکور و دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح درباره نحوه تعیین تکلیف موجودی سایر سپرده ­گذاران محترم، مراتب اطلاع رسانی می‌شود.

روز تاریخ حرف اول نام خانوادگی شنبه 96/9/11 الف تا ح یکشنبه 96/9/12 خ تا د دوشنبه 96/9/13 ذ تا ر سه‌شنبه 96/9/14 ز تا س شنبه 96/9/18 ش یکشنبه 96/9/19 ص تا ظ دوشنبه 96/9/20 ع سه‌شنبه 96/9/21 غ تا ف چهارشنبه 96/9/22 ق شنبه 96/9/25 ک یکشنبه 96/9/26 گ تا ل دوشنبه 96/9/27 م سه شنبه 96/9/28 م چهارشنبه 96/9/29 ن تا ی

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

منبع: ایلنا

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها