Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:06:32 GMT

زمینه همکاری بیشتر ایران با کره جنوبی فراهم شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۲۸۳۰

زمینه همکاری بیشتر ایران با کره جنوبی فراهم شود

بابلسر- سفیر کره جنوبی در تهران با اشاره به فاصله فرهنگی بسیار زیاد با ایران، شرایط دوستی را بسیار سخت برشمرد و خواستار فراهم شدن زمینه بیشتر همکاری بین دو کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیم سونگ هو، شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی در سالن اجتماعات میزبان بابلسر با تشکر از حضور همه فعالان اقتصادی در این نشست و از رئیس اتاق بازرگانی و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، افزود: وظیفه سفیر این است که روابط دوستانه بین دو کشور ایجاد کند و ما هم این کار را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کره جنوبی در تهران با بیان اینکه شرایط دوستی دو کشور بسیار مهم است، گفت: اگر دو کشور زبان، فرهنگ و کار مشترک داشته باشند، می‌توانند همکاری بیشتری با هم داشته باشند.

سونگ هو با اعلام اینکه کشور ایران با کشور کره فاصله زیادی از نظر فرهنگی دارند،  اظهار کرد: فرهنگ جوانان ایران با فرهنگ جوانان کره با هم متفاوت است و چون بین دو کشور هیچ مذهب مشترکی وجود ندارد، شرایط دوست شدن هم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر شرایطی فراهم شود که دو کشور همکاری نزدیک‌تری داشته باشند، به‌عنوان سفیر می‌توانم آسان‌تر بین دو کشور روابط برقرار کنم.

سفیر کره جنوبی در تهران گفت: با تلاش بیشتر می‌توان ارتباط خوبی با فعالان اقتصادی کره فراهم کنید و با هیئت بازرگانی کره همکاری خوبی برقرار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در دوشنبه: امنیت در آسیای مرکزی حائز اهمیت است
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی