Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:28:26 GMT

ستون اصلی امنیت در ایران بسیج است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۳۰۵۴

ستون اصلی امنیت در ایران بسیج است

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت:ستون اصلی امنیت در ایران بسیج است و در آینده با وجود این نیرو در ایران فتنه ای نخواهد گرفت و چنانچه شکل بگیرد در حد صفر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ شاکرمی جانشین سپاه امیرالمؤمنین ایلام عصر امروز در یادواره شهدای جهادگر که به مناسبت هفته بسیج در محله فرهنگیان ایلام برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد دارم اصلاح مملکت جز با تفکر و رفتار بسیجی امکانپذیر نیست و روحیه بسیجی انقلاب را به اینجا رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفکر جهادی بسیج امروز به کمک مردم زلزله‌زده کرمانشاه آمده و در لحظه اول حادثه اولین کسانی که به کمک مردم رفتند بسیجیان بودند.

شاکرمی اظهار کرد: اگر بسیجی بمانیم و عمل کنیم خواهیم توانست مملکت را نجات دهیم. امروزه بسیاری از اندیشکده های غرب و سرویس‌های اطلاعاتی دنیا با یک تحلیل واقع‌بینانه به بسیج نگاه می‌کنند و بسیاری از آنها اعتقاد دارند بسیج نیروی جایگزین‌ناپذیر و عامل اقتدار ایران است.

وی افزود: بسیاری از همین تئوریسین‌های آنان گفته اند بین براندازی انقلاب اسلامی با گفتمانی که دال مرکزی آن ولایت فقیه است و بسیج یک ارتباط ارگانیک وجود دارد؛ یعنی اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی را تضعیف کنید باید بسیج را تضعیف کرد.

وی با اشاره به اینکه همه وظیفه‌داریم تا فرهنگ بسیجی را در جامعه تبیین، تشریح و ترویج کنیم، ادامه داد: فضای غبارآلودی که دشمنان نظام و اسلام در حوزه‌های فرهنگی و مجازی به وجود آورده تنها با تفکر بسیجی می‌توان بر توطئه‌های دشمنان غلبه کرد و این امر نشان‌دهنده جایگاه رفیع و والای بسیج است.

شاکرمی، بسیج را بازوی توانمند ولایت‌فقیه و روحانیت عنوان کرده و اظهار کرد: بسیج با شاخص‌ها و موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست آورده ثابت کرد که می‌توان با روحیه ولایتمداری هر میدان و عرصه‌ای را فتح کرد.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار داشت : دشمنان امروز از تفکر بسیجی و انقلابی گری هراس دارند و هیچ‌گاه تجربه‌ای که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از رشادت و شجاعت ملت ایران کسب کرده‌اند جرات نخواهند کرد که به کشور جمهوری اسلامی تجاوز کنند.

سرهنگ شاکرمی بابیان اینکه بسیج تنها متعلق به قشر و یا گروه خاص نیست بلکه بسیج از بتن و متن مردم و جامعه اسلامی است، گفت: با وجود هجمه‌های بی‌امان دشمنان و بدخواهان علیه نیروهای بسیج، ولی بسیج با رهبری مقام معظم رهبری بقای نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند و همین امر هراس بر دل دشمنان انداخته است.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین ایلام تصریح کرد: آنها می گویند ناکارآمدی نظام ریشه در ناکارآمدی بسیج دارد چنانچه بسیج تضعیف شود نظام هم تضعیف و از بین خواهد رفت.

شاکرمی عنوان کرد: در دوران دوم خرداد اصلاح‌طلبان سعی در چیدن بساط بسیج داشتند آنها با بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و بسیج ادارات مخالف بودند ما در حقیقت نقشه غرب را پیاده می کردند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین ایلام عنوان کرد: بلاشک عظیم ترین، گسترده ترین و پیشرفته ترین میراث امام راحل، بسیج است.

وی افزود: نظریه پردازان غربی اعتقاد دارند: ستون اصلی امنیت در ایران بسیج است و در آینده با وجود این نیرو در ایران فتنه ای نخواهد گرفت و چنانچه شکل بگیرد در حد صفر خواهد بود.

شاکرمی گفت: آنها عقیده دارند تا وقتی که بسیج است امکان ضربه زدن به نظام اسلامی نیست و یکی از نقاط اتکاء رهبری ایران در فتنه 88 بسیج بود چرا که بسیج خون در رگ های سپاه و سپر بلای فتنه های آینده است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) امیرالمؤمنین ایلام خاطرنشان کرد: تفکر بسیج در سوریه و عراق باعث پایان دادن به سیطره داعش شد.

انتهای پیام/

R7718/P1377/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان