Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:35:11 GMT

عمده مشکلات طرح تحول سلامت مربوط به بیمه ها بود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۵۵۹۸

عمده مشکلات طرح تحول سلامت مربوط به بیمه ها بود

رئیس جمهوری، بر تدوام طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: مشکلاتی در طرح تحول سلامت ایجاد شد که عمدتا مربوط به بیمه ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی در بخشی از گفتگوی تلویزیونی که شب گذشته از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، به حوزه سلامت کشور اشاره کرد و افزود: طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم هم ادامه خواهد داشت و همان مسیر دولت قبل را طی می کند تا مردم به خدمات بیشتر، ارزان تر و فراگیر دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دولت یازدهم، بیماری های مردم با هزینه های کمتری درمان شد و در دولت دوازدهم نیز همینگونه خواهد بود.

روحانی افزود: متخصصان مانند دولت یازدهم در طول شبانه روز در بیمارستان ها حضور دارند و نیروهای تخصصی پزشکی به نقاط دور دست و محروم اعزام خواهند شد.

وی با عنوان این مطلب که مشکلاتی در طرح تحول سلامت ایجاد شد که عمدتا مربوط به بیمه ها بود، گفت: قرار این بود، ۵ میلیون نفر که پوشش بیمه نداشتند تحت پوشش بیمه قرار گیرند اما ۱۱ میلیون نفر بیمه شدند که بار سنگینی بر دوش دولت وارد کرد.

رئیس جمهوری با تاکید بر این مطلب که تامین منابع بیمه ها انجام خواهد شد و تا پایان سال قدم های خوبی بر می داریم، تصریح کرد: طرح تحول سلامت یکی از یارانه های غیرنقدی است تا مردم به دارو و درمان ارزان تر دسترسی داشته باشند.

وی گفت: در دولت یازدهم سرمایه گذاری خوبی در حوزه درمان انجام شد اما در دولت دوازدهم، تاکید ما بر حوزه های بهداشت و آموزش است.

روحانی افزود: حوزه بهداشت با محیط زیست، دریاچه ها و تالاب ها، ریزگردها و آلودگی هوا ارتباط دارد. در حوزه بهداشت باید توان بیشتری بگذاریم و طرح تحول سلامت با تاکید بیشتر بر بهداشت و آموزش ادامه پیدا می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی