Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه نایین گفت: علت این که می بینیم نخبگان در رشته های مختلف جذب بسیج می شوند این است که بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه یک منطق قوی پشت سر بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نایین، حجت الاسلام بیاتی نماینده ولی فقیه در سپاه نایین در گرامیداشت سالروز بسیج در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) گفت: اجتماع بسیجیان، اجتماع نورانی و با معنویتی است، جمع برترین عناصر انقلاب که هر جایی اجتماع کنند طراوت انقلاب و نشاط جهاد و عطر شهادت در فضا پراکنده میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شما برگزیدگانی هستید که تلاش و کار و فکر و علم را با عشق و دل همراه کرده و در میدانی قدم گذاشته اید که پایان حضور در آن طبق وعده الهی، پیروزی قطعی است.

 

حجت الاسلام بیاتی به آیه 54 سوره مائده اشاره کرد و گفت: مومنانی که همه توانایی و وجود خود را روی دست گرفته و وارد میدان کرده اند، این معنی بسیج است، بسیج یعنی حضور در میدان عمل با تمام داشته ها و از اول تا امروز بسیج با این ویژگی شناخته شده است.

 

وی دفاع مقدس، سازندگی، علم، پزشکی، انرژی هسته ای و تولید را کارکرد بسیج دانست و افزود: نکته ای که باید بیشتر مد نظر و مورد توجه قرار داد این است که بسیج یک اندیشه است، یک فکر و یک منطق است، علت این که می بینیم نخبگان در رشته های مختلف جذب بسیج می شوند این است که بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه یک منطق قوی پشت سر بسیج است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نایین بیان کرد: مهمترین پایه های فکری بسیج یک مسئولیت انسان و دوم بصیرت و شناخت است، از این دو نکته نباید غفلت کرد، این تفکر با این ویژگی فراگیر خواهد شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود