Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:41:04 GMT

ثبت نام ۴۰هزار نفر در سایت همسان گزینی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۲۸۴۸

ثبت نام ۴۰هزار نفر در سایت همسان گزینی

خبرگزاری شبستان: مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان از ثبت نام ۴۰ هزار و نفر در طرح همسریابی قانونی در استان های تهران، اصفهان، البرز وهمدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،‌ زهره سادات حسینی امروز(8آذر) در نشستشورای فرهنگ عمومی استان سمنان، از ثبت نام 40 هزارنفر در سامانه سایت همسان گزینی (همسریابی) از خرداد سال 94خبر داد و گفت: این افراد از استان های تهران، اصفهان، همدان و البرز بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی با بیان اینکه 17 هزار معرفی برای ازدواج در این طرح صورت گرفته که دو هزارمورد آن منجر به ازدواج شده است گفت:تقویت سنت حسنه ازدواج و همچنین حضور معرف در این امراز اهداف اصلی اجرا این طرح است.

 

 وی با اشاره به اینکه تمام معرف‌ها در این طرح آموزش های علمی و لازم را برای این موضوع دیده انداظهارداشت: افزایش کیفیت ازدواج در این طرح مهم  بوده و‌ در این راستا زوج ها از مشاوره پیش از ازدواج و بسته های آموزشی بهره‌مند می شوند.

 

وی از انعقاد تفاهمنامه هایی با شورای فرهنگ عمومی کشور،‌قوه قضاییه،‌ صدا و سیما و دانشگاه‌های کشور برای گسترش طرح ملی همسان گزینی در سراسر کشور و ازدواج کارکنان مجرد این ارگان ها خبر داد و گفت: یکی از ویژگی ها همسان گزینی تبیان مورد تایید بودن این طرح از سوی پلیس فتا است.

 

حسینی تصریح کرد: یکی از برنامه های طرح ملی همسان گزینی گسترش این طرح در استان های دیگر می باشد که به تدریج اجرایی خواهد شد؛ و البته این امر منوط به همکاری سازمان ها، نهادها و ارگان های ذیصلاح در استان ها است.

 

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان میزان استقبال ثبت نام کنندگان از سایت همسان گزینی تبیان را مطلوب ارزیابی کرد و در خصوص تفاوت طرح همسان گزینی تبیان با سایر سایت های همسریابی گفت: ارتباط نداشتن دختران و پسران در سایت، وجود افرادی به عنوان معرف ازدواج، امنیت و حفاظت از اطلاعات دو طرف، رایگان بودن و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده در سایت از جمله وجه تفاوت ها به شمار می آید.

 

حسینی با تاکید بر اینکه هر شش ماه یک بار ازدواج‌های صورت گرفته را رصد می‌کنیم ادامه داد: با زوج‌ها تعامل داریم و هر شش ماه یکبار با آنها تماس می‌گیریم و با استفاده از آزمون‌ها ازدواج آنها را رصد می‌کنیم تا اگر مشکلی وجود داشته باشد در همان مرحله ابتدایی با معرفی به مشاور درمانگر درصدد حل مشکل آنها برآییم.

 

وی  ایجاد بانک اختصاصی برای هریک از معرفان به طورجداگانه با حفظ حریم خصوصی وامنیت اطلاعات، افزایش شانس انتخاب شدن یا انتخاب کردن آگاهانه برای دختران وپسران، امکان دسترسی به اطلاعات سایر واسطین خیر در صورت رضایت وتمایل آنها، سهولت در روز رسانی وبایگانی کردن اطلاعات وامکان مراجعه دائمی به اطلاعات  را از جمله مزایای راه اندازی سامانه همسان گزینی عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه نشست ارائه گزارش و رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان منابع آن در بودجه لحاظ و در جداول نهایی سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شد.

وی بیان داشت: این موضوع به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال و تا قبل پایان اردیبهشت ان اشالله نهایی و از خرداد اجرایی خواهد شد. ۴۰ درصد میزان افزایش است و ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نیز دو مورد افزایش ۳۰ درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس در این زمینه ورود اولیه داشته ولی روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر به سرانجام نرسید در مجلس جدید بعد ۷ خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: آنچه ما الان حکم قانونی داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری است ولی در مورد حقوق تأمین اجتماعی در مجلس دوازدهم پیگیری خواهد شد که حکم قانون و مبنای مجلس میزان تورم است و اینکه چقدر تناسب سازی خواهد بود را مجلس پیگیری می‌کند.

کد خبر 6097779 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند