Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@09:24:10 GMT

مدیر روابط عمومی بانک دی مدیر برتر شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۳۱۶۶


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک دی، در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد به دلیل توجه عملی و عمیق به رویکردهای علمی و دانش محور در زمینه‌های روابط عمومی و در جهت ارتقای اهداف سازمانی،توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی به جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در جمهوری اسلامی ایران و سوتلانا استاو ریوا عضو هیات مدیره ایپرا ،رضا مکنون نایب رییس کمیته ملی توسعه پایدار، جمعی از اساتید، صاحبنظران و کارشناسان روابط عمومی کشور از جمله پروفسور باقر ساروخانی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
گفتنی است سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی‌های کشور محسوب می شود که به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی برگزار می گردد و در بخش جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی عملکرد روابط عمومی ها به معرفی برترین های این عرصه می پردازد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود