Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@19:57:22 GMT

ذوالنوری به گزارش عملکرد 100 روزه دولت انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۴۵۵۳

ذوالنوری به گزارش عملکرد 100 روزه دولت انتقاد کرد

نماینده مردم قم در مجلس از گزارش صد روزه ارایه شده از سوی رئیس جمهور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اینکه ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت، میلاد رسول رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، و لادت امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج، گفت: پیروزی نیروهای حق علیه باطل و پیروزی جبهه مقاومت بر جریان تفکیری تروریستی داعش از خدا بی خبر به عنوان سربازان جنگ نیابتی نظام سلطه به همه مسلمانان و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالروز شهادت اسوه نمایندگی ملت شهید مدرس را گرامی می داریم، تصریح کرد: زلزله دلخراش غرب کشور را نیز تسلیت عرض می کنم و به روان جانباختگان این حادثه درود و سلام می فرستم، همکاران عزیز شب گذشته جناب رییس جمهور بزرگوار، گزارش 100 روز عملکرد دولت جدید را به استحضار ملت شریف ایران رساند.

وی ادامه داد:به آقای رییس جمهور عرض می کنم، جناب آقای رییس جمهور حادثه دلخراش غرب کشور متاسفانه تجربه خوبی برای مردم ما نبوده است، جناب رییس جمهور دولت ما نباید با سعی و خطا عمل کند، کشور ما روی گسل زلزله است و ما تجربه زلزله ویرانگر رودبار و بم را داریم و دولت با تاخیر در کرمانشاه حضور پیدا کرد وهلال احمر خوب عمل نکرد.

ذوالنوری افزود: جناب آقای رییس جمهور محور اصلی امداد و نجات، نیروهای قهرمان نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش و بسیج بودند اما در گزارش دیشب شما محوریت با نیروهای مسلح نبود؛ نباید از خدمات ارایه شده ساده گذر کرد وامروز هم مردم در ادامه نیاز به امداد دارند و باید تدبیر جدید کرد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: در گزارش دیشب حضرتعالی همه موارد و موضوعات گزارش کمی و قابل کمی سازی بودند، ولی فرمایشات شما لفاضی بود و کلیات را شما مانند یک سخنرانی معمولی بیان می کردید و شما فرمودید آسیب های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی رشد منفی داشته است ، چه برنامه ای اجرا کردید که حاصلش رشد منفی بوده است.

وی ادامه داد: با چه استدلالی این حرف را بیان کردید، چه چیزی باعث رشد منفی آسیب های اجتماعی شد، آسیب‌های که خواب را از چشم رهبری ربوده است و امروز مردم ما را در منگنه و فشار قرارداده است ، آقای رییس جمهور اگر کسی فرزند بیماری داشته باشد ممکن است که در اثر فشارها و هزینه ها آرزوی مرگ بیمارش را نداشته باشد ،ولی اعتیاد موضوعی است که خانواده ها آرزوی مرگ فرزندانش را دارند ، بیکاری و آسیب به نیرو کار، فساد ،دزدی و متلاشی شدن خانواده از محصولات اعتیاد است در این زمینه چه کرده اید.

ذوالنوری تصریح کرد: شما نیاز به تجهیز کارگاه و کسب آمادگی نداشتنید و این گزارش، گزارش کسی است که بدون تجربه آمده و با مردم صحبت می‌کند، آمارهای متناقضی از زبان رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در بحث تولید و اشتغال داشته‌ایم. طبق گزارش ایشان 650 هزار نفر به طور متوسط شغل سالانه ایجاد شده است. بر اساس این آمار در حوزه انتخابیه بنده مطابق این آمار باید 42 هزار شغل ایجاد می شد اما در حال حاضر، چهار هزار شغل هم در این چهار سال ایجاد نشده است. فکر نمی کنم وضع استان‌های دیگر هم از قم بهتر باشد.

عضوکمیسیون امنیت وملی و سیاست خارجی مجلس ،یادآور شد: چرا آمارهایی می دهید که نه سفره مردم و نه بیکاران منازل مردم آن را تایید نمی کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است