Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران اواخر آذر ماه در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از امور رسانه‌ای چهارمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار، این دوره از فستیوال «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران در روزهای ۲۸ آذر تا ۱ دی ماه به دبیری هنری علی مغازه‌ای و ریاست احسان رسول اف در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین فستیوال موسیقی آینه دار هنرمندان مطرح از مناطق شمال غربی ایران برای اجرای موسیقی قومی خود به تالار رودکی و تالار وحدت می‌آیند. تمرکز آینه دار در چهارمین سال برگزاری، روی نواها و آواهای موسیقایی اقوام ساکن در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است که توسط هنرمندان و موسیقی دانان این نواحی در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

این فستیوال که با هدف حمایت از هنرمندان پیشکسوت و معرفی هنرمندان و روایت گران گمنام موسیقی اقوام ایرانی اجرا می‌شود، در چهارمین سال برگزاری به موسیقی مردمان اقوام تورک و آسوری و ارمنی ساکن نواحی شمال غرب کشور می‌پردازد.

اجرای هنرمندان این مناطق طی روزهای ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار رودکی در ۶ نوبت و مراسم اختتامیه  نیز  اول دی ماه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی اقوام ایران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد