Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - استانداراستان چهارمحال وبختیاری باصدور پیامی موفقیتهای برنامه های هفته پژوهش وفناوری را به فعالان این عرصه دراستان تبریک گفت .

 به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن کامل پیام اقبال عباسی به شرح ذیل می باشد:

پژوهش کار علمی و کارشناسی و ابزار و زیربنای لازم برای هموار کردن مسیر پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته تا به الگویی ماندگار در بین کشورهای جهان در زمینه پژوهش و تحقیق تبدیل شود و در مسیر دستیابی به قله های افتخار همچنان به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه دهد.


نامگذاری یک هفته در تقویم رسمی کشور به نام هفته پژوهش و فنآوری نشان از اهمیت این موضوع نزد مسئولان کشور دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب شناسی در زمینه شیوه های گسترش، نهادینه سازی و فرهنگ سازی در حوزه پژوهش به شمار می رود.


امروزه پژوهشگران و مسئولان مراکز علمی و پژوهشی از طریق دستاوردهای پژوهشی و فنآوری با جمع آوری و استحصال اطلاعات، تجارب به دست آمده و آمار و آگاهی های لازم و مبانی متقن، مستدل و مستند و مباحث گوناگون علمی، فنآوری، فرهنگی و اقتصادی، نقشه راه توسعه را هموار ساخته و با تأکید و تمرکز هرچه بیشتر بر توان داخلی، افقی هرچه روشن تر برای رشد و تعالی میهن عزیزمان ترسیم می نمایند.


مراکز علمی و پژوهشی، دانشگاهیان و حوزویان، دانشجویان و اساتید، فرهیختگان و عالمان و اندیشمندان کشور به عنوان موتور محرکه علم و فنآوری و بسترساز پیشرفت و تمدن و سلامت اجتماعی و غنای فرهنگی شناخته می شوند.


چه زیباست که در این فرصت فرخنده، هفته پژوهش و فنآوری را به صورت ویژه به فعالان این حوزه شادباش گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همگی ابراز دارم، کسانی که رشد، توسعه و آبادانی استان و کشور، بیش و پیش از هر کس، مدیون و مرهون کوشش های عالمانه و قابل ستایش و ارزشمند آن ها بوده و خواهد بود.


از پیشگاه حضرت دانا و آگاه مطلق می خواهم نعمت های لایتناهی خود را بر مردم خوب، شریف و رشید ایران اسلامی به ویژه استان چهارمحال و بختیاری ارزانی داشته و با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های همه مردم دنیا را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی دنیایی سرشار از محبت، مودت، اخوت، بهروزی و نشاط آحاد بشر را هم راستا و هم داستان نماید

اقبال عباسی
استاندار و رییس ستاد هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری

 

 

48

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است