Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ آذرماه به مناسبت روز دانشجو، میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان 11 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو، میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:روحانی 16 آذر به کدام دانشگاه می‌رود؟

انتهای پیام/

R1011173/P1011199/S1,14/CT12 موضوعات مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی

مسئول سازمان بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی گفت: یکی از پروژه‌ها و برنامه‌های مورد توجه بسیج‌ سازندگی استان، انتقال آب سدهای شیرین‌دره و زیدرسره به مناطق روستایی است که تاکنون ۴۱ روستا از محل این دو سد آب‌رسانی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، مجتبی مداحی امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت ماه به مناسب سالروز تأسیس این نهاد آغاز می‌شود و شعار سازمان بسیج در سال جاری، همه‌باهم، بسیج و خدمت‌رسانی است.

وی افزود: دیدار جهادگران با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی، انجام رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های حمایتی از جمله اقداماتی است که در این هفته اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: افتتاح قرارگاه‌های منطقه‌ای، پروژه‌های محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت در سطح استان از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در این هفته است.

مداحی با تاکید بر انقلابی بودن و مردمی بودن تشکل بسیج اضافه کرد: افتتاح کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی و همچنین ارائه تسهیلات با شرایط مطلوب به نیازمندان جهت تقویت مشاغل خانگی نیز در دستور کار برنامه‌های بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نهادهای نظارتی بیش از ۹۱ درصد از تسهیلات ارائه شده توسط بسیج‌سازندگی به نیازمندان، به صورت صحیح و کارآمد مورد استفاده متقاضیان قرارگرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌شمالی تصریح کرد: سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی تعدادی ماشین‌آلات جهت محرومیت زدایی در استان دارد و تعدادی را نیز اجاره می‌کند که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار ساعت این دستگاه‌ها به منظور خدمت به مردم فعالیت داشتند.

مداحی افزود: در سال گذشته ۴۵۰۰ تن قیر توسط این سازمان به منظور آسفالت جاده‌های روستایی ارائه شد که به آسفالت شدن بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع از جاده‌های روستایی انجامید.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌ها و برنامه‌های مورد توجه بسیج‌سازندگی استان، انتقال آب سدهای شیرین‌دره و زیدرسره به مناطق روستایی است که ۴۱ روستا از محل این دو سد تاکنون آب‌رسانی شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ۵۵ هزار بسته‌حمایتی با میانگین ارزش ۵۰۰ تومان و همچنین ۲۰ هزار پک لوازم‌التحریر با میانگین ارزش ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان استان توسط بسیج‌سازندگی توزیع شد.

مداحی گفت: در سال ۱۴۰۲ به منظور افزایش ازدواج آسان، ۵۳۴ بسته‌ی جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

کد خبر 749753

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان