Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:42:13 GMT

کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۶۶۱۸

کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

کنگره شهدای روحانی استان قم از نهم تا نوزدهم دی‌ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سیار فرماندار قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عادل‌پور امام‌جمعه شهر قنوات، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کتابچی امام‌ جمعه سلفچگان، طلایی مدیرکل جهاد کشاورزی قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طیب حسینی مدیرکل روابط عمومی حوزه علمیه قم و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی در سالن جلسات آیت‌الله حائری یزدی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، فرماندار قم اظهار داشت: از جمله برنامه‌ها و اقدامات مناسبی که هر سال انجام می‌شود دیدار مردم شریف قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی‌ماه سال 57 است که امری شایسته است.

رضا سیار افزود: مجموعه اجرایی و مدیریتی استان قم این آمادگی را داشته تا امسال نیز تمام تلاش و همت خود را برای برپایی باشکوه مناسبت‌های خاص دهه بصیرت از نهم تا روز نوزدهم دی‌ماه را انجام دهد و در این زمینه نیز نیازمند یاری و تعامل تمام دستگاه‌های استان هستیم.

برگزاری 10 روزه کنگره شهدای روحانی در قم

مسئول ستاد کنگره شهدای روحانی استان قم نیز در این جلسه تصریح کرد: کنگره شهدای روحانی تا به امروز در تمام استان‌های کشور برگزارشده و قم تنها استانی است که این کنگره باید در آن انجام شود که به نظر می‌رسد باید برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیقی برای آن در نظر گرفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی ادامه داد: قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و همچنین خاستگاه روحانیت دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای در بین شهرهای کشور بوده و به همین منظور نیز کنگره شهدای روحانی قم در دهه بصیرت برگزار می‌شود که افتتاحیه آن نیز روز نهم دی‌ماه خواهد بود.

وی تأکید کرد: برنامه‌های کنگره شهدای روحانی قم به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و نهادهای مختلف حوزوی در آن حضور دارند که مجموعه‌ای از برنامه‌های مذهبی ،فرهنگی و ورزشی را شامل می‌شود.

جشن‌های دهه بصیرت باید مردم محور باشد

مدیرکل روابط عمومی حوزه علمیه نیز در بخشی از این جلسه گفت:  باید در برگزاری مراسم‌های ویژه نهم دی و کنگره شهدای روحانی برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد تا تداخلی برای امور دیگر به وجود نیاید تا این قبیل برنامه‌های ارزشی باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طیب حسینی عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته شده برای دهه بصیرت در استان قم  به سمتی و سویی سوق پیدا کند تا شکوه و عظمت برنامه‌های ویژه دهه بصیرت روزافزون‌تر شود.

امام‌جمعه شهر قنوات نیز در ادامه این جلسه  با اشاره به حدیثی از یکی معصومین تأکید کرد: مراسم‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در نظام اسلامی برگزار می‌شود از اهمیت خاصی برخوردار است، اما متأسفانه دامنه این مراسم در خواص خلاصه و محدود می‌شود که باید از آن اجتناب شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عادل پور با اشاره به اهمیت مردمی کردن جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت تصریح کرد: جلودار و پیشگام انقلاب اسلامی عامه مردم بودند و باید همیشه این جنبه مردمی بودن انقلاب حفظ‌شده و در تمام برنامه‌ها نیز تقویت شود.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم