Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-03@00:16:54 GMT

برانکو بالاتر از دنیزلی و پایین‌تر از منصوریان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۷۹۲۲

برانکو بالاتر از دنیزلی و پایین‌تر از منصوریان

به گزارش"11نیوز"؛ برانکو سرمربی پرسپولیس در دیدار برابر پارس جنوبی جم برای هفتاد و هشتمین بار روی نیمکت پرسپولیس نشست و تیمش را هدایت کرد. برانکو که در لیگ برتر ایران تنها سابقه هدایت پرسپولیس را در کارنامه کاری خود دارد، در دیدار این هفته در آخرین ثانیه های بازی، به لطف گل شایان مصلح، هم به صدر جدول لیگ هفدهم رسید، و هم در جدول رده بندی کلی مربیان در تاریخ لیگ برتر یکی دیگر از مربیان سابق پرسپولیس را پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی دنیزلی سابق پرسپولیس که سابقه هدایت پاس تهران را هم دارد، در لیگ های چهارم، پنجم، ششم و یازدهم در لیگ برتر ایران حضور داشت. وی در این مدت در ۹۲ بازی به عنوان سرمربی حضور داشت که حاصل آن کسب ۴۲ پیروزی، ۳۱ مساوی و کسب ۱۵۷ امتیاز بود.با وجودی که مصطفی دنیزلی از نظر تعداد حضور به عنوان سرمربی بالاتر از برانکو قرار دارد، اما سرمربی کروات سرخپوشان به واسطه کسب نتایج درخشان در این چند فصل، توانست با وجود ۱۴ بازی کمتر، در جدول رده بندی مربیان در تاریخ لیگ برتر از مربی ترکیه ای پیشی گرفته و او را پشت سر بگذارد. برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته هم گوی سبقت را از مهدی تارتار ربود، در رقابت های لیگ برتر صاحب ۴۶ برد و ۲۰ مساوی شده تا جمع امتیازاتش در این جدول به ۱۵۸ برسد و بالاتر از مصطفی دنیزلی قرار بگیرد.نکته جالب درباره جدول مربیان اینکه چالش بعدی برانکو، سرمربی سابق آبی پوشان تهران است. علیرضا منصوریان هم اکنون با کسب ۴۷ پیروزی، ۳۳ مساوی و ۱۷۴ امتیاز یک رده بالاتر از برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است. البته علیرضا منصوریان این نتایج را در ۱۰۷ بازی در لیگ برتر به دست آورده است. برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ایوانکوویچ ، مصطفی دنیزلی ، علیرضا منصوریان ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از نمایش شگفت انگیز مقابل پرسپولیس که موفق به کسب پیروزی شد، مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و در حالی که حریفش فقط به دنبال برد و فرار از منطقه سقوط بود، نگذاشت این اتفاق بیفتد و گل زودهنگام را در نیمه دوم پاسخ داد تا بدون باخت به استقبال دیدار آینده برابر پیکان بروند.

سید مجتبی حسینی مثل دیدار مقابل پرسپولیس که تیمش سه بار کامبک زد و در وقت‌های معمول و اضافه توانست سرنوشت بازی را در نیمه مربیان تغییر بدهد و در نهایت به مرحله بعد صعود کنند، دیروز هم برابر فولاد خوزستان با وجود اینکه از بازی محروم بود و نمی‌توانست به رختکن برود، با انتقال صحبت‌های خود از طریق کادرفنی به بازیکنان موجب شد تا عملکرد بهتری در 45 دقیقه دوم ارائه بدهند.

آلومینیوم اراک در نیمه اول روی یک ریباند از ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید، اما در نیمه دوم با فشار حملات بیشتر توانست به بازی برگردد و با پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی، ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر شیرجه‌ای محمدامین کاظمیان به گل تساوی برسد و صاحب یک امتیاز شود.

شاگردان مجتبی حسینی با تغییر سرنوشت خود در نیمه دوم برای دومین بازی پیاپی که البته در دیدارهای دیگری مثل تراکتور هم چنین اتفاقی را رقم زده بودند، توانستند دست پر زمین را ترک کنند و روحیه بهتری برای بازی آینده برابر پیکان بگیرند.

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز