Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت کاوه آفاق 9 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کاوه آفاق خواننده موسیقی راک در جدیدترین کنسرت خود در برج میلاد با هواداران خود دیدار و برای آن ها اجرا می کند. 

کاوه آفاق در این کنسرت علاوه بر آهنگ‌های قدیمی‌ از "اتاق آبی"، "شال"،"فلوکستین" گرفته تا "عطر تو" و "شهر من کو" که حدود ۱۶ قطعه می شود،چند آهنگ‌ از آلبوم جدید که بزودی منتشر می شود اجرا خواهد شد که با توجه به نوع اَکت و پرفورمنس فشار زیادی روی بدن خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




آرمان مهربان به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامز، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی با اجرای گیتارباس در این کنسرت همراه کاوه آفاق خواهند بود.

 آلبوم جدید این خواننده با نام "شال" تا پایان آذرماه قبل از برگزاری کنسرت ۹ دی ماه عرضه خواهد شد و قطعات آن بین سالهای ۸۲ تا ۹۵ ساخته شده اند.


کنسرت کاوه آفاق روز شنبه 9 دی ماه 96 ساعت 21:30 به تهیه کنندگی موسسه ایران کنسرت در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود