Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- قطعه موسیقایی «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای «مجتبی صفار هرندی»، منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مجتبی صفار هرندی درباره تولید این اثر گفت: این قطعه بر روی شعری از حافظ به اجرا در آمده که تنظیم آن از «واعظ روحانی» از دوستان ما می باشد که متاسفانه 3 سال پیش درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آهنگسازی «گفتم غم تو دارم» را 10 سال پیش انجام داده ام و نوازنده های توانایی همچون پیام تونی (ویلن) و بهنام حکیم (پوزوکی)، در اجرای این قطعه همکاری داشته اند.
هرندی ادامه داد: بعد از آخرین آلبوم به نام «افسانه و افسون» که در سال 93 منتشر شد، اثر دیگری در دست اقدام است با 10 قطعه که به اجرا و ضبط آنها پرداخته ایم. بیشتر قطعات و بستر اصلی این آلبوم با الهام از اشعار حافظ بسته شده بعلاوه چند سروده از شاعران دیگری چون پرویز خانلری، فاضل نظری و شعری از خودم که امیدوارم مورد استقبال مخاطبین قرار گیرد.

«مجتبی صفار هرندی» در خصوص آغاز فعالیت هایش خاطر نشان کرد: از 1373 با ورود به دانشگاه، موسیقی را آغاز کردم. قطعات زیادی در طی این سالها ساخته شده که به دلیل مشغله های فراوان، به انتشار آنها نپرداخته ام. همچنین خیلی با فضای امروزی ارائه موسیقی که بسیار ضربتی و صرفا جهت درآمد زایی در جریان است، پیش نرفته ام چون آثارم بازاری نیست. بلکه آثاری شخصی و دلی بوده و اگر در عین حال به دل مخاطبان هم بنشیند که لطفیست که از خداوند نصیبمان شده است.
علاقمندان می توانند قطعه «گفتم غم تو دارم» با صدا و ملودی «مجتبی صفار هرندی» را بصورت آنلاین از طریق رسانه های رسمی کشور بشنوند و در صورت تمایل دانلود کنند.


** کاوه آفاق با سبک و سیاق تازه در برج میلاد روی صحنه می رود

خالق و خواننده آهنگ شال؛بار دیگر در برج میلاد در نهم دی‌ماه به روی صحنه خواهد رفت تا علاوه بر قطعات خاطره‌انگیزش، آهنگ‌های آلبوم جدیدش که بزودی منتشر می شود را با سبک و سیاق تازه‌ای برای مخاطبانش به اجرا درآورد.
به گزارش روز شنبه ایرنا از کاوه آفاق که به تازگی اولین کتاب تخصصی درباره ترانه های راک فارسی را با عنوان «تهران57» منتشر کرده است، درباره حال و هوای تازه‌ترین کنسرتش گفت: اجرای جدید با اجراهای دیگر خودمان حتی بسیار متفاوت و حتی سخت‌تر است.

او افزود:چون علاوه بر آهنگ‌های قدیمی‌ام از «اتاق آبی»، «شال»،«فلوکستین» گرفته تا «عطر تو» و «شهر من کو» که حدود 16 قطعه می شود،چند آهنگ‌ از آلبوم جدید که بزودی منتشر می شود، را هم اجرا خواهیم کرد و با توجه به نوع اَکت و پرفورمنس ما فشار زیادی روی بدن خواهد آمد.

خالق و خواننده آهنگ های اتاق آبی ،شال و عطرتو با تاکید براینکه کنسرت پیش رو برایش از چند جنبه اهمیت ویژه ای دارد، گفت: قطعات جدیدی که از آلبوم جدید در برج میلاد، اجرا خواهیم کرد حاصل بیش از یک دهه تلاش کاریمان است.شاید دیگر در این سبک موسیقی چنین اهنگ هایی ارائه نشود. به همین خاطر در این کنسرت بهترین کارها را به اجرا خواهیم گذاشت.

او با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش با نام «شال» تا پایان آذرماه قبل از برگزاری کنسرت 9 دی ماه عرضه خواهد شد، عنوان کرد: قطعات این آلبوم بین سالهای 82 تا سال 95 ساخته شده اند و در مجموع ارزشمندترین آثاری هست که تاکنون داشته ام.

این آهنگساز و ترانه سرا افزود: پس از این کنسرت ممکن است مدتها در تهران اجرایی نداشته باشیم چون برای تولیدات بعدی و اجراهای بین المللی به زمان مطالعاتی نیاز داریم تا بتوانیم کارهایی حتی متفاوت تر و پیچیده تر نسبت به قطعاتی که تاکنون داشته ایم، ارائه کنیم.

آفاق درباره کتاب جدیدش با مضمون ترانه های راک فارسی گفت: کتاب تهران 57 ،جنبه آموزشی دارد و اولین کتاب تخصصی است که در زمینه راک فارسی منتشر شده است.

او افزود: ترانه هایی که در آلبوم هایم و این کتاب منتشر شده اند همه مجوز دارند و حتی یک کلمه تغییر نداشته اند و یک کلمه هم جابه جا نشده است .این درحالی بود که در طی سالهای سخت اخذ مجوز ، خیلی از دوستان به من می گفتند موسیقی راکی که عرضه می کنی پس از مجوز قلع و قمع خواهد شد.

آفاق تصریح کرد:خوشبختانه درست پیش بینی کرده بودیم و با چنین مساله ای مواجه نشدیم. مسوولین امر دغدغه های ما را درک کردند و ما هم پایمردی کردیم تا امروز همه بتوانیم از موسیقی راک به معنای واقعی صحبت کنیم.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب (تهران 57) کاوه آفاق که از موسسه انتشارات نگاه منتشر شده روز پنجشنبه 9 آذرماه در فروشگاه نشر ثالث برگزار خواهد شد.

همچنین کنسرت کاوه آفاق در 9 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه ایران کنسرت برگزار خواهد شد.در این کنسرت آرمان مهربان به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی با اجرای گیتارباس همراه کاوه آفاق خواهند بود.

فراهنگ **1085**1823 دریافت کننده : ناهید پورمند ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ۳ نمایشنامه

در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» راهی بازار کتاب شد.

به گزارش ایسنا، «رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در انتشارات سوره‌ مهر به چاپ رسیدند.

 در معرفی این نمایشنامه‌ها آمده است:  «رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.


«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.


«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟