Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - در آستانه صدور رای نهایی دادگاه نواز شریف نخست وزیر برکنار شده پاکستان، شاهزاده قطری که با نوشتن یک نامه جنجالی قصد نجات او را داشت به پاکستان سفر و با این مقام برکنار شده دیدار کرد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از تارنمای خبری'پاکستان تودی'، در آستانه صدور رای نهایی دادگاه برای پرونده فساد اقتصادی نواز شریف، 'حمدبن جاسم بن جابر آل ثانی' شاهزاده قطری که پیش از این، با نگارش نامه‌ای جنجالی قصد نجات نواز شریف را داشت به پاکستان سفر کرده و با نخست وزیر برکنار شده پاکستان گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، این شاهزاده قطری به همراه هیات 13 نفره وارد لاهور شده و مورد استقبال رسمی شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفته است.
این شاهزاده قطری در سفر به لاهور در دیدار با نواز شریف در خصوص روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌ پاکستان و قطر و روش های حل مشکلات فعلی حزب مسلم لیگ - نواز - گفت و گو کرد.
شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب و سیف الرحمن مسئول پیشین سازمان حسابرسی پاکستان نیز از همراهان نواز شریف در این نشست بوده اند.
بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های پاکستان، این شاهزاده قطری پس از این دیدار، برای ملاقات و گفت و گو با شهباز شریف به 'مادل تاون' رفته و در مورد موضوع های مختلف با وی نیز بحث و تبادل نظر کرد.
نام این شاهزاده قطری وقتی مطرح شد که خانواده نواز شریف برای دفاع از خود نامه‌ای را به نام او به دادگاه ارائه کردند و در این نامه نوشته شده بود که خانواده نواز شریف از سال 1980در قطر سرمایه گذاری کرده و سپس از طریق منافع به دست آمده در لندن یک خانه خریداری کردند.
ضمنا این شاهزاده قطری اعلام کرده بود که بیش از 800 هزار دلار به نواز شریف بدهکار بوده و در سال 2005 آن را پرداخت کرده است.
نواز شریف پس از شکایت عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف به اتهام فساد اقتصادی به صورت مادام العمر رد صلاحیت شده و تمامی مسئولیت‌هایش از جمله نخست وزیری پاکستان را از دست داد.
جلسات دادگاه وی نیز هم اکنون در جریان است.
آساق**6125** شبس 1574 ** سیدبهادر حسینی ** انتشار دهنده: محسن تهوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم

 علی مطهری به ماجرای جلوگیری از دف‌نوازی یک دختر در مراسم چهل‌ و‌ پنجمین سالگرد آیت‌الله «مرتضی مطهری»‌ واکنش نشان داد.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت:  از «علی مطهری» درباره ویدئوی ناراحت کننده ممانعت از اجرای نوازنده خانم دف در مراسم سالگرد پدرش، مرتضی مطهری پرسیدم. ویدئویی که واکنش های فراوانی را باعث شده است؛ پاسخ داد: «لزومی نمیبینم واکنشی داشته باشم!».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی