Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار در دیدار مردمی با شهروندان پردیس از انجام مطالعات در زمینه ساخت مترو پردیس و اختصاص ردیف خاص بودجه به این منظور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛  محمدحسین مقیمی در ادامه سفر یکروزه به پردیس به موضوعات پرسشهای مردمی مبنی بر عوارض آزادراه پردیس، نوسازی بافت قدیمی شهر و مسکن مهر پردیس پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه از ابتدا  در ساخت مسکن مهر به هزینه زیرساختها توجه نشده بود گفت: ساخت بیمارستان، معابر، فروشگاهها، مسجد، مدرسه، پاسگاه انتظامی و فضای سبز و امکانات آب، برق و گاز از مهمترین نیازها است که بیش از هزینه ساخت خانه‌های مسکن مهر اعتبار نیاز دارد و این موضوع در دولت در حال انجام است و پس از تکمیل زیرساختها خانه‌ها بهره برداری و واگذار می‌شوند.

استاندار  تهران افزود:حدود ٢٢ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده است و باقیمانده آن به همراه تکمیل زیرساختها واگذار خواهد شد و در این زمینه تیم تخصصی مسئولان و کارشناسان هفتگی جلساتی برگزار می‌کنند و پیگیریها از سوی فرماندار در حال انجام است.

مقیمی در دیدار مردمی با شهروندان پردیس از انجام مطالعات در زمینه ساخت مترو پردیس  و اختصاص ردیف خاص بودجه به این منظور خبر داد.

انتهای پیام/

R1365/P1010110/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام