Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:37:47 GMT

توضیح فدراسیون جودو در مورد گزارش «مهر»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۱۸۵۲

توضیح فدراسیون جودو در مورد گزارش «مهر»

فدراسیون جودو با ارسال توضیحاتی به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری مهر پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در توضیح فدراسیون جودو آمده است: «احتراماً در خصوص خبر مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ به شناسه خبر ۴۱۵۱۳۰۲ خبرگزاری مهر با تیتر رکورد شکنی جودو در پناهندگی بدینوسیله ضمن تکذیب خبر صدرالاشاره از آن خبرگزاری که متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی می باشد و رسالت آن ترویج و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی می باشد انتظار می رود بدون تحقیق و بررسی آن هم در مواردی که بحث آبرو و حیثیت اشخاص و زندگی خصوصی و شخصی آنان در میان است، اقدام به نشر خبرهای کذب ننموده و ضمن بررسی دقیق و مستندسازی در مورد افراد قضاوت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آن که خبرنگار رزمی آن خبرگزاری که از پیشکسوتان عرصه خبر می باشد و خود سال های متمادی مسئول روابط عمومی فدراسیون جودو بوده اند بدون بررسی و تحقیق اقدام به انتصاب اتهام به فدراسیون جودو و افراد مختلفی نموده است که باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی و در خطر افتادن آبروی افرادی گردیده که شرافتمندانه در حال کار و زندگی در این کشور می باشند. لذا جوابیه این فدراسیون به شرح ذیل به حضورتان ارسال می گردد. لذا خواهشمند است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه فدراسیون به صورت کامل اقدام نمائید.

۱- آقای امیر والی نیا با یک گروه جهت شرکت در دوره مربیگری به ژاپن اعزام گردید و پس از دوره مربیگری تا پایان مهلت قانونی ویزایش در ژاپن ماند و سپس به ایران بازگشت و در حال حاضر در ایران به سر می برد، در واقع ایشان با کمی تاخیر نسبت به دیگران بازگشت و در سال ۱۳۹۰ بازنشسته شرکت دخانیات ایران گردیده است. ایشان در قالب تیم ملی جودو و بارها بعد از بازگشت از ژاپن مسابقه داده است و در حال حاضر به عنوان مربی درجه یک در امر مربیگری فعالیت دارد.

۲- فرخ عزیزی به صورت شخصی به کشور انگلیسی سفر نموده و پس از مدتی به ایران بازگشته و در حال حاضر ازدواج نموده و در ایران اقامت دارد.

۳- سام ستوده بعد از اخذ دیپلم و سپری نمودن دوران مقدسی سربازی به صورت شخصی با اخذ ویزای تحصیلی به کشور آلمان سفر نمود و ادامه تحصیل داده و در حال حاضر پزشک جراح می باشد و از سال گذشته به دعوت آقای خدابخش به عنوان پزشک، تیم ملی را در مسابقات خارجی همراه می نماید و برای او از طریق فدراسیون نیز پس از اخذ مجوز حراست UF کارت از فدراسیون جهانی درخواست گردیده است و توسط آقای گواری برای ایشان حکم و تقدیرنامه نیز صادر گردیده است و هر ساله به ایران سفر می نماید.

۴- محمد ملک محمدی برای شرکت در مسابقات لیگ آلمان، به آن کشور به صورت شخصی سفر نموده و پس از مدتی به ایران بازگشته و در حال حاضر در ایران اقامت دارد و در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ دسته یک جودو در قالب باشگاه رعد پدافند هوایی مسابقه می دهد.

 ۵- ایرج امیرخانی به صورت شخصی مدتی در تایلند بسر برده و سپس به ایران بازگشته و در حال حاضر کارمند شهرداری تهران می باشد و در ایران اقامت دارد.

۶- محمد باقر احد پور پس از پایان دوران مقدس سربازی به صورت شخصی به کشور انگلیس سفر کرد و ویزای ایشان هیچ ارتباطی به تیم ملی و فدراسیون ندارد و ضمناً ایشان پناهنده نبوده و عزیمت ایشان به صورت عادی است.

۷- اقای غلامرضا شیخی که قبلا از جودوکاران بوده است. پس از پایان دوره مسابقاتی خود به صورت شخصی به کشور آلمان و با اخذ اقامت عادی سفر نموده است و در آنجا مشغول زندگی و کار است. ضمن اینکه برای عزیمت به آنجا نیز از فدراسیون معرفی نامه ای نداشته است.

۸- احسان رجبی با اخذ گرین کارت به صورت شخصی به کشور آمریکا سفر نموده و در آنجا زندگی می کند سالیانه به ایران سفر دارد و پناهنده نیست.

۹- شایان نصیرپور در حال حاضر در ایران اقامت دارد و در لیگ دسته یک جودو با تیم رعد پدافند هوایی مسابقه می دهد.

۱۰- سبحان رسولی و حسین خدامرادی به صورت شخصی و برای بررسی امکان اینکه در تیم ملی لبنان عضو شوند که چنین امری میسر نشد به کشور لبنان سفر نموده و پس از پنج ماه به ایران بازگشته و در حال حاضر در کشور ایران اقامت دارند و آقای رسولی در لیگ دسته یک جودو با باشگاه ایلیا قرارداد بسته و فعالیت دارد و حسین خدا مرادی در اردوی تیم ملی جودو حضور دارد.

۱۱- امیر و آریا شیخ حسینی پناهنده نبوده به صورت شخصی جهت اقامت نزد خانواده به کشور هلند سفر نمودند و امیر شیخ حسینی هر ساله در مسابقات کشتی با چوخه در استان خراسان شرکت نموده است و آریا شیخ حسینی نیز هر ساله به ایران سفر می نماید. لازم به توضیح است که اقامت آنان به دلیل مادر هلندی به ایشان داده شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد