Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است اگر داور برای ما مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل پنالتی می‌گرفت، شرایط برای صعود ایران تغییر پیدا می‌کرد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش چهارشنبه به روسیه سفر کرد تا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این کشور با خبرنگاران آرژانتینی مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره بازی تیم ملی ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014، بازیکنان آرژانتینی، گل لیونل مسی به ایران و تفاوت تیم‌های آسیایی، آفریقایی با تیم‌های آمریکای جنوبی و اروپا صحبت کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت: با بازیکنان آرژانتینی زیادی کار کرده‌ام. گابریل هاینزه را به خوبی می‌شناسم. امیدوارم هرکجا که باشد خوب باشد، همچنین خوان سپاستین ورون را می‌شناسم اما مهم‌ترین خاطره من یا به عبارتی تلخ‌ترین خاطره‌ام از لیونل مسی است. او با گلزنی‌اش نتیجه دیدار ایران و آرژانتین را عوض کرد، خاطره زیادی از بازیکنان آرژانتینی دارم.

کی‌روش در ادامه اظهار کرد: متاسفانه پیش از به ثمر رساندن گل مسی، بازیکنی که توپ را در اختیار داشت چپ پا بود و نمی‌توانست با پای راست ضربه بزند. با این حال زمانی که مسی حرکت هوشمندانه‌ای انجام می‌دهد، توقف او سخت است. آرژانتین در مجموع خوب بازی کرد اما اگر داور آن پنالتی را به نفع ما  اعلام می‌کرد شرایط برای صعود ما به مرحله بعد تغییر پید ا می‌کرد.

سرمربی تیم ملی ایران عملکرد آرژانتین را در مرحله گروهی بد عنوان نکرد و افزود: آرژانتین برابر ایران خوب بازی کرد اما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و افتخار می‌کنم چنین عملکردی را برابر یک تیم بزرگ داشتیم.

او افزود: مسی یک انسان است و می‌توان او را کنترل کرد اما بازیکنان بزرگ در لحظات سخت و دشوار تعیین کننده هستند. بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، فیگو، رونالدو نازاریو و نیمار تاریخ فوتبال را می‌سازند و ما نیز آنها تحسین می‌کنیم. تیم‌هایی مانند برزیل، آلمان، اسپانیا، فرانسه وآرژانتین همیشه با هدف قهرمانی به جام جهانی می‌روند اما تیم‌های آسیایی و آفریقایی تنها برای یک نمایش برجسته خود را به این رقابت‌ها می‌رسانند.

کی روش در این باره گفت: باید صادق بود. خیلی سخت است که تیم‌های آسیایی و آفریقایی به قهرمانی فکر کنند چون پیشرفت در کشورهای آفریقایی و آسیایی آرام پیش می‌رود. نحوه آماده سازی در اروپا و آمریکای جنوبی کاملا متفاوت است و تیم‌ها تمرینات سختی انجام می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود آنها آمادگی خیلی خوبی پیدا کنند. بین قاره آمریکای جنوبی و اروپا با آسیا و آفریقا تفاوت زیاد است. این موضوع فقط به تمرین کردن و آماده‌سازی خوب بستگی ندارد، چون رقابت‌های قهرمانی در اروپا و آمریکای جنوبی کاملا پیشرفته است و سطح بالایی دارد. همچنین قوانین فیفا نیز فاصله را بیشتر می‌کند. زمانی که 4 روز برای آماده سازی تیم‌های ملی در نظر گرفته می‌شود نمی‌توان به خوبی خود را برای بازی‌ها آماده کرد. بازیکنانی مانند رونالدو و مسی که در بالاترین سطح بازی می‌کنند و هر سه روز یک بار به میدان می‌روند، می‌توانند در این مدت کوتاه خود را آماده کنند اما برای کشورهایی مانند ایران، عربستان و یا غنا این تعداد روز کافی نیست و این موضوع باعث می‌شود نه تنها فاصله کمتر نشود بلکه بیشتر هم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی خواهد آمد که برنده هشت توپ ‏طلا و اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، چاره‌ای نخواهد داشت ‏جز اینکه کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست بازنشسته شود. ‏اما در آرژانتین هیچکس دوست ندارد به آن روز فکر کند. ‏

طبق یک سنت فوتبالی مسی به احتمال زیاد ابتدا با فوتبال ملی ‏خداحافظی کرده و مدتی بعد بازی کردن در سطح باشگاهی را هم کنار ‏خواهد گذاشت. لئو در ماه ژوئن 37 ساله می‌شود و این یعنی زمان ‏زیادی تا آن روز باقی نمانده است. ‏

با اینحال لئو مشخص کرده که این اتفاق در آینده خیلی نزدیک ‏نخواهد افتاد. مسی به هموطنانش تعهد داده که در کوپا آمه‌ریکای ‏این تابستان بار دیگر بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو می‌بندد، ‏او حتی به صورت تلویحی اشاره کرده که قصد دارد در جام جهانی ‌‏2026 هم حضور داشته باشد. آرژانتین با رهبرش در این دو تورنمنت ‏مدافع عنوان قهرمانی است و چه رویایی شیرین‌تر از اینکه مسی و ‏تیم ملی کشورش بتوانند در آخرین روزهای فوتبالی او از دو عنوان ‏قهرمانی باارزش و تاریخی دفاع کنند. ‏

ازکیل پالاسیوس یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که در استادیوم ‏لوسیل قطر طعم قهرمانی دنیا در کنار او را چشیده است. او در ‏مصاحبه با رویترز نشان داد که آرژانتینی‌ها اصلا دوست ندارند به روز ‏خداحفظی مسی فکر کنند. پالاسیوس گفت:" اصلا نمی‌خواهم درباره ‏خداحافظی مسی صحبت کنم. بیایید فکرش را هم نکنیم. ما ‏آرژانتینی‌ها همه می‌خواهیم لئو جاودانه باشد و تا ابد کنارمان بازی ‏کند". ‏

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند