Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و رفتن طاهری از این باشگاه شرایط پیچیده‌ای را برای سرخپوشان به وجود آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و رفتن طاهری از این باشگاه شرایط پیچیده‌ای را برای سرخپوشان به وجود آورده است. از سوی دیگر برانکو هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و همین باعث می‌شود بازیکنان مطرح این تیم فیل شان یاد هندوستان کند و با همه ابراز عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس دارند به فکر جدایی ازاین تیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع موثق مدعی شد که دوقلوهای پرسپولیس با قطری‌ها وارد مذاکرات جدی شده‌اند. گویا مدیر برنامه‌های این دو بازیکن پیشنهادهای خوبی را برای طارمی و محسن مسلمان از شیخ‌نشین‌های قطر آورده‌ است.
محسن مسلمان با اینکه ۹۰ دقیقه جلوی پارس جنوبی جم برای برانکو بازی کرد و به نظر می‌رسد که رابطه آنها مجددا خوب شده است، به باشگاه پرسپولیس رفت تا رضایتنامه‌اش را بگیرد. گفته می‌شود مسلمان از دو باشگاه القطر و العربی برای نیم‌فصل پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس به مسلمان پاسخ رد داده و با جدایی او مخالف کرده است. باید دید مسلمان روی تصمیم خود مبنی بر جدایی از پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟
اما یک طرف ماجرا هم مهدی طارمی است. مهاجم محروم پرسپولیس که باید به همراه باشگاه جریمه ۸۰۰ هزار یورویی را به باشگاه ترکیه‌ای ریزه اسپور بپردازد. از آنجایی که باشگاه مسوول پرداخت این جریمه است، مسوولان پرسپولیس به دنبال این هستند که طارمی را ترانسفر کنند. گفته می‌شود طارمی هم از قطر پیشنهاد دارد و باشگاه قطری حاضر است دو میلیون دلار برای دو فصل به طارمی بپردازد. اما به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، مدیران بابت ترانسفر طارمی مشکلی ندارند، چرا که هشتصد هزار یورو از این قرارداد به پرسپولیس می‌رسد. اما طرف دیگر ماجرا مهاجم زهردار سرخپوشان است که در ابتدا موافقت خودش را برای این انتقال اعلام می‌کند اما پس از مشورت با اطرافیان تیم ملی از این تصمیم خود منصرف می‌شود و به مدیر‌برنامه‌هایش می‌گوید حاضر است با یک میلیون دلار برای نیم فصل به قطر برود. پیشنهادی که مورد قبول قطری‌ها نیست و آنها به او اعلام کرده‌اند که او را برای نیم فصل نمی خواهند اما حاضرند برای یک فصل و نیم دو میلیون دلار بپردازند. باید دید دوقلوهای پرسپولیس تا پایان فصل پیراهن قرمز را برتن می‌کنند یا اینکه در نیم‌فصل جدا خواهند شد. هرچند که تمدید قرارداد برانکو هم در این میان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم، گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901781

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند