Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:49:01 GMT

معاون استاندار همدان: هاشمی حذف شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۷۰۱۰

معاون استاندار همدان: هاشمی حذف شدنی نیست

سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جمع احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان تویسرکان بیان کرد: هیچگاه بیان تاریخی امام راحل در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی که فرمودند 'بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است' از یادها نمی رود.
وی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی حذف شدنی نیست خطاب به آنهایی که دنبال حذف این شخصیت هستند تاکید کرد: این قبیل افراد بدانند که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند چون مردم قدر خادمان خود را می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** فعالیت احزاب، مختص شب انتخابات نباشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: این دولت به فضای باز سیاسی اعتقاد دارد بنابراین حتی زمانی که تریبون در اختیار دارد نیز از نظر احزاب و تشکل های غیر همسو نیز بهره می برد.
شاهرخی ادامه داد: بنابراین فضای بانشاط و باز سیاسی، همراه با قانونمندی باید در کشور ایجاد شود و فرصت برابری برای اظهار نظر همه طیف ها و تشکل های سیاسی فراهم باشد.
وی با تاکید بر اینکه نمی شود تریبون فقط در اختیار یک جناح خاص باشد بیان کرد: باید به اندازه کافی فرصت بیان دیدگاه ها برای همه طیف ها فراهم باشد.
به گزارش ایرنا معاون استاندار همدان گفت: احزاب بهترین دیده بان برای نظام جمهوری اسلامی هستند چون از درون اقدام به نقد مسائل می کنند.
شاهرخی اضافه کرد: احزاب هدفمند در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند و بر فرایند انتخابات نظارت دارند بنابراین می طلبد درلایه های مختلف جامعه نفوذ داشته باشند و تنها در شب انتخابات بروز و ظهور نداشته باشند.
وی ادامه داد: همه دلسوزان نظام بدانند که راه پیشرفت نظام اسلامی، توسعه احزاب است و نباید نگاه تنگ نظرانه و محدود به احزاب داشت این نوع نگاه تیشه زدن به ریشه است.

** ضرورت تمکین به نظر مردم و پرهیز از مصادره رای آنها
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: نقش مردم در انقلاب اسلامی و رای آنها در برقراری جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب تا به امروز بسیار مشخص و شفاف است.
به گزارش ایرنا شاهرخی یادآوری کرد: بر خلاف برخی ناملایمت هایی که القا می شود، انتخابات های خوبی در کشور برگزار شده است.
وی تصریح کرد: مردم در سال 92 با حضور در پای صندوق های اخذ رای، اداره امور کشور بر مبنای تدبیر، عقلانیت و صداقت را انتخاب کردند.
معاون استاندار همدان ادامه داد: تیم دیپلماسی و همکاران آنها که مقام معظم رهبری آنان را فرزندان انقلاب خطاب کردند، اجماع جهانی علیه این ملت را شکسته و موجب انزوای رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکا شدند.
شاهرخی گفت: با اعتماد مردم به این دولت شاهد مثبت شدن نرخ رشد سرمایه گذاری، کاهش رکود و فعال شدن 300 واحد تولیدی تعطیل این استان در دولت یازدهم هستیم.
وی افزود: کشور با تحول بزرگ مواجه شد که علت بروز این تحول، قرار گرفتن مولفه هایی نظیر صداقت و شفافیت به عنوان رکن اصلی دولت بود همچنین دولت تدبیر و امید به دور از عصبانیت خود را در معرض نقد قرار داد و از نقدهای سازنده استقبال کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: استقبال از تمامی گروه های سیاسی، دوری از خودسری، جلوگیری از برخورد خلاف قانون، ایجاد فرصت مساوی برای همه گروه ها جزو شعارهای اصلی رئیس جمهوری در زمان انتخابات بود و هنوز هم بر این اصول محوری اصرار و پافشاری می کند.
شاهرخی اظهارکرد: مردم در انتخابات سال جاری نیز بر تداوم سبک دولت تدبیر و امید مبنی بر کنار زدن بد اخلاقی و افراط و تفریط و خدمت رسانی به مرم رای دادند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی با در پیش گرفتن مشی اعتدال توانست همگرایی ایجاد کند و احزابی که اعتقاد به رای مردم دارند بدانند که برای اداره امور کشور نزدیک شدن گروه های مختلف کشور لازم است چون دنیا در حال پیشرفت است نمی توان با سرگرم شدن به موضوعات کم اهمیت از پیشرفت غافل بمانیم.
وی با بیان اینکه باید همه به رای مردم تمکین کنند اضافه کرد: دکتر روحانی رئیس جمهوری همه ملت ایران حتی آنهایی که به وی رای نداند نیز است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: مسندها و پست های مدیریتی باید به مسئولان واگذار شود که مشی و مسیر دولت را قبول دارند تا بتوان شعارهای دولت را عملی کرد.
شاهرخی تاکید کرد: رئیس جمهوری پای عهدی که با مردم بسته، محکم ایستاده و در صورت نیاز از توان سایر نهادها و قوا نیز برای عملی کردن عهد و پیمان خود بهره می گیرد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان عصر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) پس از بازدید از روستای امامزاده ابراهیم شفت با بیان اینکه ساختار این واحد‌ها بسیار تودرتو بوده است، گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری امامزاده ابراهیم در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و باید به طور کامل بازسازی شود.

او افزود: در این میان ۳۸ واحد تجاری، مسکونی دیگر نیز نیازمند تعمیرات هستند ضمن اینکه هنوز بررسی‌ها در دست تکمیل است و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث مورد پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای آنها بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود که در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند.

فکور همچنین گفت: تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند که استاندار پیگیر موضوع رسیدگی به وضعیت آنها است و در این خصوص نیز به هیئت دولت گزارشی ارائه شده، امید است به آنها کمک و تسهیلاتی ارائه شود.

به گفته او، پس از آتش سوزی این منطقه جلسه‌ای در استانداری تشکیل شد تا امور در سریعترین زمان رسیدگی شود و این بازدید نیز پیرو جلسه ستاد بحران استان و پیگیری دستورات استاندار مبنی بر رسیدگی به مسائل مختلف مردم آسیب دیده انجام شد و وضعیت این خانوار‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان افزود: موضوع اسکان و تغذیه این خانوار‌ها و اقدامات انجام شده برای آنها طی دو، سه روز گذشته بررسی شد که اسکان آنها از سوی هلال احمر انجام شده و چادر‌هایی در اختیار خانوار‌هایی که ملک آنان در آتش سوزی نابود شد، قرار گرفته و چند سوئیت نیز از سوی فرمانداری شفت و جهاد کشاورزی برای اسکان آنان فراهم شد.

فکور تصریح کرد: در زمینه تغذیه و غذای گرم برای این خانوار‌ها هم مشکلی وجود ندارد و کار به خوبی انجام می‌شود.

معاون استاندار گیلان افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در اسرع وقت مشکلات آسیب دیدگان از آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم شفت را فراهم سازیم که در این راستا همه دستگاه‌های مربوطه پای کار هستند.

آتش‌سوزی هولناک منطقه امامزاده ابراهیم (ع) از توابع شهرستان شفت استان گیلان بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه رخ داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب