Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، حدود یک ساعت پس از اینکه زنگنه شب گذشته به هتل کمپنسکی وین وارد شد با مدیران OMV اتریش پشت درب‌های بسته ملاقات کردOMV یک شرکت نفتی اتریشی است که برای توسعه میادین نفت با ایران نیز قرارداد امضا کرده است.
پس از پایان ملاقات پشت درب‌های بسته آنها ترجیح دادند به سئوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه برای شرکت در صد و هفتاد و سومین اجلاس وزرای نفت اوپک دیشب از تهران به مقصد وین اتریش پرواز کرد.
شب گذشته ضیافتی هم به مناسبت یک‌سالگی همکاری کشورهای اوپک و غیر اوپک در زمینه کاهش تولید نفت برگزار شد که زنگنه حضور نداشت.قرار است امروز تا ساعاتی دیگر نشست اوپک با حضور وزرای نفت کشورهای تولیدکننده نفت آغاز شود.

قرار است در این اجلاس درباره تمدید طرح کاهش تولید نفت تصمیم بگیرند.یک سال از توافق طرح کاهش تولید نفت اوپکی‌ها و غیر اوپکی‌ها گذشته است و در طول این مدت اعضا، تولید نفت خود را ۱.۸ میلیون بشکه در روز کاهش دادند. همین مسئله باعث شد قیمت نفت تا ۶۵ دلار در هر بشکه افزایش یابد.نتیجه نشست امروز مشخص خواهد کرد که آیا طرح کاهش تولید نفت تمدید می‌شود؟ یا تا چه زمانی تمدید می‌شود؟    

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است