Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ نان، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود افزایش قیمت نان متوقف شده است را خبر ندارم اما بحثی که در این میان مطرح است موضوع کیفیت نان است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از فارس، وی افزود: از یک طرف اگر این افزایش قیمت منجر به کیفیت بهتر شود این ارزش را دارد، چرا که به هر حال نان قوت قالب مردم به ویژه افراد پایین دست جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: از طرفی هم هزینه‌های نانواها را باید تامین کرد چرا که چندسالی هست که اینها هنوز نتوانستند جابجایی قیمت داشته باشند از طرفی هم دستمزدها بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه کیفیت نان مهم‌تر از بحث افزایش قیمت است، گفت: چرا که اگر قرار است دور ریز هم داشته باشیم (که بخش اعظم این دور ریزها به عدم کیفیت برمی‌گردد) بهتر است یک رابطه یا تضمینی بین افزایش قیمت و بهبود بحث کیفیت وجود داشته باشد.

اکبری در ادامه سخنانش تصریح کرد که اگر با این هدف یک شتاب معقولی داشته باشد منطقی است وگرنه غیر از این به نظر نمی‌آید تاثیرگذار باشد؛ چرا که این وسط دولت باید یارانه بدهد.

«با ادامه روند فعلی کیفیت نان افزایش قیمت کمیسیون کشاورزی به این مسئله ورود می‌کند هر چند در دستور قرار نگرفته است. البته کیفیت نان به کمیسیون بر نمی‌گردد و این یک بحث نظارتی است که باید در محل خود صورت گیرد.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در رابطه با موضوع قیمت، کیفیت و نظارت به صورت یکپارچه و همچنین تامین حق و حقوق نانواها باید بررسی و نظارت‌ها صورت گیرد چرا که یک طرفه نمی‌شود قضاوت کرد.

وی در خاتمه اعلام کرد: ما حتما موضوع خبر افزایش نان را در کمیسیون مطرح می‌کنیم.

true برچسب ها : نان قیمت نان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته، در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.

آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

کد خبر 6093919 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان