Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نجار تمیزکار با بیان اینکه شهروند درجه ۱ و درجه ۲ نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در حوزه های مختلف شهری برای همه شهروندان باید یکسان باشد و بویژه در بخش ساخت و ساز نیاز به عدالت کامل وجود دارد و تا زمانیکه در این بخش عدالت رعایت نشود اعتماد از بین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، جوادنجار تمیزکار در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان درگذشت پیشکسوت فوتبال گیلان و ایران مرحوم جاوید جهانگیری را به جامعه ورزشکاران و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت و افزود: وی یکی از افتخارات لاهیجان بود و مردم در مراسم وداع با آن مرحوم نشان دادند که همواره قدردان همه عزیزانی که در حوزه های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی به جامعه خدمت می کنند هستند و چقدر خوب است که در زمان حیات این عزیزان از این افراد که مفاخر شهرمان هستند، تجلیل بعمل آید.

وی پیشنهاد کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، بصورت تخصصی برنامه هایی را بمنظور تجلیل از مفاخر شهر لاهیجان داشته باشد تا به نحو ممکن از زحمات شخصیت های لاهیجانی که به نحوی به جامعه و مردم خدمت نموده اند، تجلیل گردد.

جوادنجارتمیزکار با اشاره به نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با سازندگان بخش ساختمان، اظهار داشت: سرمایه گذاران این بخش بیشتر از بسته های تشویقی به رفع تبعیض نیاز دارند.

وی افزود: در شهر لاهیجان شهروند درجه ۱ و درجه ۲ نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند.

نجار تمیزکار گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در حوزه های مختلف شهری برای همه شهروندان باید یکسان باشد و بویژه در بخش ساخت و ساز نیاز به عدالت کامل وجود دارد و تا زمانیکه در این بخش عدالت رعایت نشود اعتماد از بین می رود.

جوادنجارتمیزکار با اشاره به فرهنگ سرای واقع در پارک جانبازان اظهار داشت: فرهنگ سرای پارک جانبازان، ۳۰ درصد پیشرفت کار داشته و با توجه به پتانسیل های موجود و نیروی جوان در لاهیجان، می بایست این گونه اماکن مورد نیاز فعالیت های فرهنگی که جزو وظایف ذاتی شهرداری است، ساخته شود.

وی ضمن قدردانی از پرسنل زحمتکش فضای سبز لاهیجان، از اجرای غیراصولی هرس درختان سطح شهر توسط دیگر ادارات خدمات رسان شهر انتقاد و این موضوع را موجب آسیب به سیما و منظر شهری عنوان و خواستار نظارت بیشتر شهرداری به این موضوع و موارد مشابه شد.

وی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری، خواستار توجه بیشتر به حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره‌کل هنرهای تجسمی به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران را به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر

هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارایه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاوردهای تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.

به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 6098165

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان