Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم هفتم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی در حسینیه اعظم زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم هفتم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی در حسینیه اعظم زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

قاسم‌محمدی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با تقدیر از تمام اقشار جامعه گفت: مراسم هفتم شهید خیرالله صمدی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید خیرالله صمدی از بوکمال به کمال پرواز کرد و ثابت کرد مکتب اباعبدالله حسین(ع) پیر و جوان‌ نمی‌شناسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان‌ اینکه شهید صمدی سومین شهید مدافع حرم استان زنجان است، گفت: سپاه نهاد مقدسی است و شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی شهید صمدی را الگوی دیگر پاسداران دانست و تصریح کرد: شهید صمدی ثابت‌ کرد که پاسداری بازنشستگی ندارد.

محمدی با تقدیر از حضور گرم مردم در مراسم هفتم این شهید گفت: به نمایندگی از سپاه استان زنجان از همه مردم در این مراسم تقدیر و تشکر می‌کنم و مردم نشان دادند که شهید در جامعه ایران از ارزش ولایی برخوردار است.

محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: شهید صمدی در چهارمین اعزام خود به منطقه سوریه به شهادت رسید و با توجه به اینکه او از جانبازان دفاع مقدس بود ولی آرام‌ ننشست و تصمیم به مبارزه با داعشی‌ها گرفت و سرانجام مزد کارش را از خداوند متعال دریافت کرد.

ابوالفضل طهماسبی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه شهید صمدی با وجود اینکه بازنشسته بود ولی بسیجی‌وار به خط مقدم اعزام شد، تصریح کرد: شهید صمدی به عنوان یک الگوی به تمام معنای بسیجی نشان داد که بسیجیان و پاسداران به ندای رهبری لبیک می‌گویند و گروهک تروریستی را نابود کردند.

انتهای پیام/

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج