Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه‌وشهرسازی شمال استان کرمان با اشاره به وضعیت جاده‌های استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در سال گذشته در رتبه یکی مانده به آخر کشور از لحاظ ایمنی جاده‌ها قرار گرفت، به طوری که که بالغ بر 600 نفر در جاده‌های استان کشته شدند.

‌به گزارش‌ ایسنا‌، "محمدمهدی بلوردی" عصر امروز نهم آذرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به تدوین‌طرح جامع حمل و نقل استان کرمان تصریح کرد: آخرین طرح جامع حمل و نقل کشور در سال 1305 تدوین شده بود که متاسفانه تدوین این در دولت ششم اتفاق افتاد اما متاسفانه به تصویب نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه استان تهران اولین استانی بود که طرح جامع حمل و نقل استانی خود را به تصویب رساند، اظهار کرد: استان کرمان بعنوان سومین استان کشور است که طرح جامع حمل و نقل آن به تصویب رسانده است.

بلوردی با بیان اینکه طرح جامع به معنای برنامه اقتصادی جهت توسعه هدایت یافته زیرساختها استان است، تصریح کرد: این طرح باید هر 5 سال یکبار بازنگری شود، ضمن آنکه بهینه سازی هزینه در این طرح بسیار مورد توجه قرار گرفته و مبنای تهیه این طرح به دنبال این است که تقاضا و عرضه مورد نیاز استان را تامین کند.

بلوردی با بیان اینکه ایمنی، اقتصاد، مدیریت بحران، سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و... از دیگر موراد مطرح شده در این طرح است، اظهار کرد: در طرح جامع حمل و نقل استان کرمان برنامه‌های بالادستی و فرادستی و همچنین طرح‌های آمایشی نیز دیده شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی شمال استان کرمان با بیان اینکه در کشوری همچون آمریکا 17 هزار فرودگاه وجود دارد که بخشی از آنها بین المللی است، اظهار کرد: در این طرح پیش بینی راه اندازی 8 فرودگاه بین المللی راه‌اندازی شود که فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان مرکزیت این فرودگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

بلوردی با اشاره به خطوط ریلی موجود در سطح استان کرمان افزود: باید به سمت ازدیاد ریل در استان کرمان حرکت کنیم ضمن آنکه در حوزه دریایی نیز به دلیل اینکه استان کرمان به بنادر دریایی نزدیک است باید تاثیر بنادر شهید رجایی، جاسک و ... را در حوزه کرمان در نظر بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در سال گذشته در رتبه یکی مانده به آخر کشور از لحاظ ایمنی جاده‌ها قرار گرفت، به طوری که که بالغ بر 600 نفر در جاده‌های استان کشته شدند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان