Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان با تساوی یک بر یک پایان یافت.

ایران آنلاین / در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در یک مسابقه جذاب به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان بعد از شکست مقابل صنعت نفت به دنبال جبران در این بازی خانگی است و استقلال خوزستان نیز با بردی که هفته پیش در برابر پیکان به دست آورد روحیه بالایی دارد و برای ادامه روند خوبش به زمین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید تقابل عبدالله ویسی سرمربی سال گذشته سپاهان که امسال روی نیمکت استقلال خوزستان می نشیند، با طلایی پوشان جذاب خواهد بود.

گزارش این مسابقه به شرح زیر است:

هفته چهاردهم لیگ برتر/9 آذرماه 96/ ساعت 15:15
ورزشگاه نقش جهان اصفهان/ تماشاگر: حدود 10 هزار نفر
داور: روح الله شریفی    کمک ها: سعید علی نژادیان و حسن انتظاری    داور چهارم: علی میرغفاری


سپاهان:
مهدی صدقیان، حسن جعفری، مهدی رحیمی،‌ سیاوش یزدانی، سعید آقایی، سرلک، علی کریمی، حسین‌پاپی(70-مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی(87- شاهین ثاقبی)،مروان حسین(46- رضا میرزایی) و ساسان انصاری
سرمربی: زلاتکو کرانچار


استقلال خوزستان:
وحید شیخ‌ویسی، مهرداد پورابوالقاسم، موسی کولیبالی، محمدعلی فرامرزی، عقبل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سعید زارع، یونس دلفی، طالب ریکانی(59- وحید نامداری) و جونیور مارینی(84- حسین صادقی)
سرمربی: عبدالله ویسی


شرح گل:

یک بر صفر سپاهان(جلال علی محمدی): در دقیقه 74 علی کریمی روی خط محوطه جریمه توپ ربایی عالی انجام داد و جلو رفت؛ او از گوشه محوطه توپ را به داخل شش قدم فرستاد و علی محمدی با یک بغل پای خوب دروازه استقلال خوزستان را گشود.

یک بر یک استقلال خوزستان(وحید نامداری): در دقیقه 90 تنها موقعیت تیم استقلال خوزستان را وحید نامداری به گل تبدیل کرد؛ در این صحنه روی اشتباه مدافعان سپاهان پاس عمقی کولی بالی به نامداری رسید و او در موقعیت تک به تک دروازه سپاهان را گشود.


دقایق حساس
دقیقه 2: ضربه حسین پاپی با پای چپ از کنار دروازه وحید شیخ ویسی عبور کرد.
دقیقه 7: ارسال کرنر روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر علی کریمی همراه شد اما توپ به بیرون رفت.
دقیقه 12: ضربه ایستگاهی خوب حکیم نصاری بازیکن استقلال خوزستان را صدقیان عالی به کرنر فرستاد.
دقیقه 16: ارسال حسن جعفری روی دروازه استقلال خوزستان با اشتباه پورابوالقاسم همراه شد و توپ جلوی مروان حسین افتاد اما او نتوانست ضربه نهایی را برای بازکردن دروازه بزند.
دقیقه 20: ضربه فوق العاده حسین پاپی به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به زمین برگشت.
دقیقه 25: ساسان انصاری با حرکتی زیبا به گوشه محوطه جریمه استقلال خوزستان رفت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما هم تیمی هایش نتوانستند ضربه نهایی را بزنند.
دقیقه 27: ضربه خطرناک عقیل کعبی راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد و به بیرون رفت.
دقیقه 33: ضربه محکم جلال علی محمدی را وحید شیخ ویسی با مشت برگرداند.
دقیقه 35: وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان در دو صحنه به زیبایی ناجی تیمش شد و نگذاشت ضربات ساسان انصاری و مروان حسین به ثمر بنشیند.
دقیقه 38: ضربه سر زیبای سیاوش یزدانی تیر افقی دروازه استقلال خوزستان را به لرزه در آورد.
دقیقه 53: ساسان انصاری توپ را عالی جلو برد و آن را به علی کریمی سپرد؛ هافبک ملی پوش سپاهان قصد داشت از پشت محوطه با ضربه ای فنی دروازه را باز کند اما توپش راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 63: برخورد عقیل کعبی با سیاوش یزدانی در محوطه جریمه استقلال خوزستان باعث سرنگونی دو بازیکن شد. در حالی که یزدانی اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور اعلام خطا به سود تیم اهوازی کرد.
دقیقه 69: حرکت تیمی خوب بازیکنان سپاهان به علی محمدی رسید؛ او در موقعیت تک به تک با شیخ ویسی توپ را به سینه دروازه بان استقلال خوزستان کوبید و کرنر گرفت.
دقیقه 81: ضربه خوب ساسان انصاری با اختلاف اندک از کنار دروازه استقلال خوزستان به اوت رفت.
دقیقه 83: حسن جعفری در حالی که می توانست با یک پاس به بیرون موقعیت بهتری ایجاد کند، خودش ضربه زد و شیخ ویسی توپ را گرفت.


در حاشیه

*در دقایق ابتدایی مسابقه کادرفنی استقلال خوزستان بازیکنان این تیم را به کنار زمین فراخواند و ثانیه هایی با آنها صحبت کرد که این موضوع باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.

*عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان با اعضای کادرفنی سپاهان برخورد بسیار گرمی داشت.
*برخی از بازیکنان سپاهان قبل از مسابقه به سمت عبدالله ویسی رفتند و با سرمربی سابق شان خوش و بش کردند.

* موسی کولیبالی، طالب ریکانی و فرید بهزادی کریمی از استقلال خوزستان به سمت نیمکت سپاهان رفتند. / ورزش‌سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی